FOLLOWERS

Guestbook

Ogos 27, 2009

Update: Day 45

Day 45: 26 Aug 2009
  • Sahur:
  • Cereal+susu+kismis
  • air 600ml
  • Buka Puasa:
  • Kerabu ikan+nasi 2 sudu+dimsum+hotdog rebus+kurma 2 biji
  • air soya 1 mug
  • air mineral 1 liter
  • workout:
  • JM level 1....20 minit
waaaa saya dah jemu laaa nak makan....ishkkk3...tatau nk makan ape dahh....bukan sebab DIET....tapi memangg dah bosan tgk mknan...waaaa3!...dah laa tak sempat nak masak dah...lagi tensenn!! sebab bos tempat hubby keje tak bg blk awalll....huhhhh!! sgt hampehh (ni nak kene p buka pose kat luar ni.....heheheh...)

4 ulasan:

Wife to Firdaus Ghazali berkata...

akak sungguh kuat semangat...saya x terbuat suma nih...good luck kak :) really respect ur spirit sis...

Faizah_Haris berkata...

tenkiuuu dear.....;)

saya berkata...

aduhh..gigih betol ye faizah ni berdiet. bagus betol.kalo saya memang tak larat la nak buat mcm u. teruskan usaha & kuatkan semangat. kalo ada orang dengki iri hati tu biorkan lantak sana. yg berusaha tu kita, bukan dia. peace!!!

mamaadam berkata...

caiyuk2 faizah! kuatnyer semangat, nanti dah lepas bersalin kene mintak semanagt ni dari faizah