FOLLOWERS

Guestbook

Ogos 21, 2009

perang kuali....

perang kuali???....ni bukan edisi Makcik nita tu hokayyyyyyyyyyyyy.....(suka2 jek panggil nama dia MAKCIK........hihihi) minggu ni hubby asyikk tapau je tuk dinner.....lebih baik laa saya masak..... mood masakk sudah mareyyy ni.....nak2 blan poce nanti.....siapp tuliss menu2 tuk masak apa...hahah..semangatt beb nak bg laki membesor...kahkahkahhhh!!
freshhh frommm KUALIII....samball melatoppp!! resepi kaklongg nehh...dah bocor rahsia kesedapannyer..hihihi
ikan bilisss importt from sabah....hubby ckp cedappp tak masinn pungg...
siappppp!! licinnnn 3 pinggannnnn tuuuuuuuuuuuu.......

5 ulasan:

pearls.. berkata...

sedapnya nasi lemaks.. pandai ko masak..

psstt.. aku wat nasi lemak tak pernah menjadi.. heheh.. kalau nasi tak mentah.. mesti nasi tu lembik..

Faizah_Haris berkata...

yekee??
hmmm...aku main hentam jekkkk heheheh selalu menjadikk lakk....

Mak Doyah berkata...

sedapnye sambal awak tu...meleleh2 la kita tengok..ikan bilis sabah memang sedapkan, murah lagi tu...kita kalau balik semenanjung berkilo2 angkut balik, semua kirim...eh lupa nak bagitau nama kita sama la, nama mak doyah pun Faezah tau..heheheh..sambal sedap macam tu memang la boleh habis 3 pinggan...

Faizah_Haris berkata...

mak doyahh...
hehehe...sib baik lom start pose..dah meleleh tgk ek....btoll murah je ikn bilis sabah ni....faizah bli byk2 kirim kt kwn....

nama sama ek....hahaha.....;)

MeL berkata...

waaah shedapnye nasi lemak. kt da lm xmsk nasi lemak, rasa cm nk buat tp tkt lerover makan laks hehe..anyways, selamat berpuasa! ;)