FOLLOWERS

Guestbook

Ogos 25, 2009

buSOk ati

adoiyaiiiii...ptg2 dah sentap neh!!... ada gak yg BusOK atiii...bila saya nak DIET kenapaaaaaaaaaaa??? kenapaaaaaaaaaa??? salah ker??? SalaH ker??? berat saya baru turun 2.6KG okayyy....bukan 26 kg??? Ko kuar duit ke?? beras ko ker AKU makaN? GajI ko ke aku guna? sakit mata ko kE tgk aku LEBIH VOUGEEE dari kO? sedaP2 cakap lepas RAYA musti naik berganDA??? jahatttnyerr mulutttt...ishkkkk sedeyyy3 tawwwww..... len kali nak komennn PK dulu laaaaaaaa akaiiii adaaa KA? cakap laa apa pun....lantak laa.... tapi tolong laa jaga hati kawan.... ishkkk333..... hukss3!!!

15 ulasan:

aleena berkata...

salam singgah juge:)

adehh bulan puasa pon ade orng nak leser2:P

biarla nak kurus..
xpe2..2.6kg da owhhh lost weight teruskan usaha sis..

chayokk!

wany berkata...

lantak pi mulut org...kalau mulut tempayan mesti kena smack down!!! hehehe...sabar ye faiza....

memanglah mcm tu...kalau kite semangat tu ade je penghalangnya...

MeL berkata...

xpe faizah..tu kira mencbr u tu. take it as a motivation k..biaselah org mulut longkang xleh nk control mulut dia. i pn slalu kena. sm2 kita buktikan k ;)

Mak Doyah berkata...

sapa la mulut longkang tu ek..dia jeles la tuh sebenarnya..peduli kan...

PFS6450 berkata...

2.6kg tuh banyak wooo... abaikan gangguan langau dan lalat batu itu. pandang ke depan...

lily lotus berkata...

ishk2...sabar jerlah...makin awak sakit hati gini makin seronok manusia mereng itu...so cool down yer

pearls.. berkata...

izzah..

ko pun kena ker? ingat aku jerk yang selalu kena camtu.. nak diet jerk.. ada la yang mengata..

wei.. ko dah turun 2.6kg?? melampau nih.. banyak tuu... waa... jeles arr....

Mimy Hamid berkata...

itu statement dari orang PHD..itu bermakna dia orang busukkkk..wat dek je babe..iyer kan aje...pegi lantaka sama ko wahai pendengki...

weeda berkata...

sabarlah...orang memang mcm tu..

Cik_Nomi berkata...

sabar2.. ujian di bulan ramadhan tu.. uhukuhuk

mamaadam berkata...

sabar faizah.. ada mcmm2 orang kat dunia ni, yang penting kuatkan semangat k

DYLA berkata...

sabar ye faizah.

mungkin dia cemburu ngan kejayaan yg dikecapi faizah. & mungkin faizah adalah penaik semangat dia berdiet.

isya berkata...

2.6kg? bagus la tu, ada gak hasilnya..

mcm isya ni, mcm tambah naik je.. hihi
pedulikan org yg busuk hati tu, dia mmg jeles.. teruskn usaha tau!

Dee berkata...

dulik je faizah..dengkilah tu..

Faizah_Haris berkata...

dear all...
thank you so muchh....atas sokongan korang..i lap uuuuuu