FOLLOWERS

Guestbook

Ogos 14, 2009

Konvo UM 09'

Semalam saya bertugas di Dewan Tunku Canselor,UM untuk istiadat konvokesyen......selama keje um ni tak terdetik pun nak melibatkan diri dalam konvo ni...tapi tahunnn ni ada hati nak merasa suasana istiadat konvo neh...hahaha....jakon ka saya? perhhhhh tidak3.....oooOOO skang br tau cam ginikkk upenyeeerr ek.....alaa so sonang baituuuuu!!....sonokkk gakk jumpa ramai org....macam2 ragam adooo.... haaaa memang macam2 ragammmmm dorang neh sumaaaa.....saya igtkan budak kecik jekk cam ulat takleh dok diamm...upenyerrr ibu bapakk pun sama gakkk...wakakakakakakkk tp tak sumaaa laaaa.....40% cam gitewwwww.....degil2 pun ado......mcm2 peel laaaaaah......jenuh kami melayann...nak dimarahh kang tak boleyyy.....so ckp baik2..lembut2 n cenyummmmmmmmmmmmmmm lebo2....dlm atiiiii?? wakakakakah lu pk la sendrikk...hahaha *adoiyaiiiiiii mano gamba denn aaa?? ishkkkk...takpe3..esok ada lagikkk.....leh posing mauttt gitewwwww....

2 ulasan:

ikiqzana berkata...

biasa la exciated sngt kot...

neezareef berkata...

aku dah bpe taun x join faizah awal2 dulu ade la..