FOLLOWERS

Guestbook

Ogos 06, 2009

jogginggg???

saya sedang kerinduannnnn....kerinduann nak p berjoggingggg kat tamannn......dah lama sangattt tak berjoginggggggggg.....uhh sgt lamaaaaa...ishkk3....uhuksss3 sebab tu laaaa LEMAK2 ni liatttttttt bebenoooo nakkk menCAIR....ahaksssss......owhhh tidakkk tak lama lagi ramadhan tiba....takper laaa ada ms 2 mingguu jek lagiii nehh...tatappp nak g berjoginggg gakkkkkkk tak kiraaaaaaaa.....hahaha.....dah lama tak dakiiii bukit tmn bukit jalil tuuu......dah lama tak tgk ikan2 kelii gergasiii kat situuuu.....pokok2 yg kehijauannn.....monyet2 n khinzir2 berkeliaran....hahahaha....
*erkk ni gambo lamaaa tawwwwwww....jgn igtt ni gambo baru saya plakkk...hehehe...uishkkk blom kuruihhhh lagi..blommm3....hehe

6 ulasan:

Dee berkata...

gi lah jogging..bagus tu utk kesihatan..

pearls.. berkata...

haha.. mmg best joging... tapi aku payah nak joging... aku joging dlm rumah dengan anak aku jerk..

zh-ena berkata...

sambil2 tu blh la cuci2 mata skit hehehehe

mummysya berkata...

akak kalo jogging maunya somputtt

ikiqzana berkata...

faizah bagus tu jogging selalu... dh dekat tu umah zana..

Redbloodsnow berkata...

jogging faizah...jgn x jogging. klo z lak...z dh serik wooo jogging. pasalnya x sampai pun seminggu gagah berjogging. berat tros menurun 2 kg...puii puii. x sukee

kang smakin mengeding kang diriku ini..hehe