FOLLOWERS

Guestbook

Julai 22, 2009

yang baru dibeli

ini adalah aura berdiet dan futsal....hehehe...bila digabungkan menjadi satuuuuuuuuuuu...
teringinnn nak rasa mende nehh...cedapp ker???.....pastuuuu dapat vcd erobik freee bertambah2 la sedapppnyer kannn......saya dah try buka cd tu.....perghhhh.....leh tahannn wooOO....
akhirnya yang dicari udahh jumpaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!......dvd the biggest loserrrrrr......susahh nak carikkk dvd nii...puas mengodekk....tu pun tggl satu jekkk....dumbell tu dah lamo bliii baru nak guna hahahahah....
dan yang iniiiiiiii.....kasut futsall....puas pujuk hubby suh bli kan...sebab pakai kasut yg ari tu sakit kaki nak nyepak bolaaa.....sebab nipisss laaa..terasa kat ibu jari kaki neh bila menyepakkkss.....masa bili ni ada sale 20%...murah2....RM40++ jek kat butik NB
stokingg stoberi from CH.....ahaksss
skali dapat emaillll...mingguu ni takde trainninggg futsalll daaaaaaaaaaaaaa....adoiyaiii baru nak test kasut baru niehh...hukss3!!...takpe pk wat erobik dulu laaa ek

8 ulasan:

zh-ena berkata...

semangat futsal nie

atty's berkata...

caiyork ! caiyork ..faizah

isya berkata...

wow, kalo isya dpt mcm ni pun bersemangat nak main futsal!

Mia-Ina berkata...

wah..layan workout..sungguh2 kak..hehe..cian kat hubby beli2..

RaFFLeSiA MeRaH berkata...

waahhhh...smgt waja dia ni nak kuwusss...insyallah boleh...anak sedara asben kita kan...tapi umur muda lagi la, 16 tahun, sblum ni berat dia 80 lebih....tup2 pas 3 bulan dia berdiet, skrg dah 60...memang 3 bulan tu dia x mkn nasi, cuma mkn roti dgn susu ajerr......apepun dlm dunia ni kalau nak mesti akan dpt kalau kita berusaha kan?? teruskan la usaha anda...dah kuwusss jgn lupa tempek gambar pakai baju kebaya....masa tu sure body cam kerengga...hiksss....

Faizah_Haris berkata...

tak sabar menunggu saat2 itewww....hahahaha.....

thanks alllll

neezareef berkata...

semangat ko faizah...siap ade ct biggest looser lg..

aku lom penah mkn lg fitness cereal tu..sedap ek..nk cuba arr

teruskan usaha faizah

Faizah_Haris berkata...

neezaa....
haaa semangattt giler nk tgk dvd tu..skalii kabel nak connectt ke tv ilangg??? huhhh...geremm2...

try laa blii....untuk org diet makan...hahaha...mkn sket jek rasa kenyangg....jenuh nak abeh kan....sebab ianya padat....tak cam konflakes biasa tu...masuk mulut terus ilang...