FOLLOWERS

Guestbook

Julai 14, 2009

Rapid KL terbang

Berita Terkini.....(wahhhhhhhhhhhh cammm repoter plakkk dahh...) hehehe...ape2 pun ini adalah berita terkini....kejadian adalah pada 1-1.30pm tadi.....kemalangan berlaku di...hiwayyy persekutuan menghala ke bangsar....berdekatan dengan simpang ke Kerinchi....
rapid terbang...
tatau camner berlaku....dorang ckp sebab nak kejar lampu isyarat hijau
dan sekarang ambulans kat PPUM ni dok ulang alikkk ambil mangsa ke hopt.
gambar2 kredit to my pren yg kebetulan kuar mkn tghari td...

8 ulasan:

neezareef berkata...

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...ngerinye...ramai ke penumpang tu

tu arr driver2 yg x amek kesah keselamatan penumpang..ngeri wokkk

Dee berkata...

wei giler driver bas ni..dhlah jln tu naik bukit korner..x syg nyawa sendiri ingatlah nyawa org lain..ngeri2..

Faizah_Haris berkata...

repoter tak bergaji ckp 27 org cedera...hihihi..wallahualam

isya berkata...

ish, mmg ngeri la..

ikiqzana berkata...

ada yg mati ker faizah??... sian sapa2 yg terlibat tu.

atty's berkata...

tu ar kty ade tgk biter..ade kematian ke..?

RaFFLeSiA MeRaH berkata...

subhanallah....nauzubillah....mcm tu sekali yerrr....bas tu jatuh dari atas haiway tu ker?? hishhh, mudah-mudahan semua mangsa diberi kesabaran dan kekuatan dgn ujian yg melanda mereka ni......

mamaadam berkata...

Astaghfirullah.. ish kesian mangsa.. tak patut tak patut