FOLLOWERS

Guestbook

Julai 14, 2009

Cabaran Turun Berat Badan Bermula....

13 Jul 2009.....dan inilah berat terkini saya....huwaaaa naikkkkkk bykkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!.....percayalahhhhhhh.....
sebelum ni adalah 84.0kg..
gambar ini adalah untuk berat terkini....ahakss
semangat saya kembali berkobar2.....selepas saya terjumpa blog kawan2 seperjuangan yg sedang dan ada yg dah berjaya!!...wahhhhhhhhhhhh sangat bangga ngan u olsss......namun perjalanan saya kini baru bermula.....pasni nak joinnn TBL laaa plak...hehe

6 ulasan:

DYLA berkata...

faizah,
sy tgk awak tak besar mana tu.. cam tak betul je timbang tu...

RaFFLeSiA MeRaH berkata...

chaiyokkk chaiyokkk

mrs e berkata...

chaiyokk chaiyokkkkk jugakkk..
HEHE

ha a, betullah kata dyla tu, rasa faizas ni x lah nampak besar mana, timbang tu tak betul kut?

zh-ena berkata...

gud luck

neezareef berkata...

aah stuju ngn dyla..timbang kt mane tu faizah..

maybe dia x tele la dgn tinggi faizah kan...tp rasa nye cam tak smpai 70 je pttnye..isk

btw

good luck faizah..JANGAN MAKAN NASIKKKKKK

Faizah_Haris berkata...

thanksss olsss...cayang korangggg..muahsss!!

erkkk masih tak cayakk?? hahahaha jgn weii aku bli timbang mahal2 tuuu.....ke kene bli lain yg murah?....hehehe....