FOLLOWERS

Guestbook

Julai 28, 2009

dahulu...kiNi...

dahuluuuu......lainnnnn....kini laaaaaaaaaaaaaaaaaaaainnn gakk......mana leh samaaa....ahahha...elooooow saya bukan nak ceta pasal dulu saya temokkk sgt.....kini saya dah slim sikit...eh eh ehhhh...tadekk tadekkkk!! bukann3!!....alkisahnyer....kad matrik saya rusakkkk laa.....patahh ko???...ganasss tulll saya neh...so kad tuuu dah takleh detect tuk access masokk opis maaaa.....sib baikk saya dah sett kat ic skali.....manala tau kot2 kad ilang kaaa..tertinggal umah kaaa...rosakkk kaaa...yerr skali ROSAKK ko...padan muke den hehehe....jengggg3 masa ni laaa nak wat kad baruuu n gambo pun baruuuuuuuuuuuu.....hahaha sukaaaa.....meh tgkkkk...!!
yg dah kopammm tu tentu laa lama kan...hahaha....so lain x muka aiiii??.....yg lama tu gambo zaman dolu2...masa umo 20-ann....single mingleee lg....
TAPIkannnn.....nape dorang editttt lipstickkkk aii merahh menyalaaaa aaaaaaaaaaaaaaa???...hadoiiilaaaa.......gelakkkk ekk?? cehhhhh!! jahattt ....hehehe...pastu ada ka suh saya byrrrr?? cetttt len kali sila update data yekkkk saya dah dekat 10 thn pk kad tuu tauuu so FREE laaaa.....

12 ulasan:

isya berkata...

mcm mana leh patah..huhu

Mia-Ina berkata...

haha...sekarang pun dh slim... & akan mkn slim..jk akak still kekal jd pemakanan + rajin workout

gd luck kak

lily lotus berkata...

hahaha..merah itukan seksi!

neezareef berkata...

tu la ptt aku npk listik ko menyala2..dr jauh dh npk id card ko

zh-ena berkata...

MMG LAIN MUKA FAIZAH..ASAL BLH PATAH KAD TU

Dee berkata...

baru aku leh baca ngan aman..hahaha..eh..free udahlahkan..kata staf..apsal lak nk bayo...

Faizah_Haris berkata...

isya...
gambo tu terpatahhh sebab dah lama sangt kot....hehehe...

Faizah_Haris berkata...

mia ina...
tak cukop selim melim lagik neh...hehehe kene usaha lg kan kan kan

Faizah_Haris berkata...

lilyy...
cekcisss?? hahaha...cam montot menatang apa tu ekk...ala spesis berokk tu arr...kah kah kah

Faizah_Haris berkata...

zaaa...
hahah tu la pasalll....adeh

Faizah_Haris berkata...

ena...
lain ek? hahaha cun la sket kot...lariksss

Faizah_Haris berkata...

dee...
tu la pasall....sesuka jek mintak bayo...cett