FOLLOWERS

Guestbook

Julai 28, 2009

menu diet?

haaaaaaaaahh menu saya rebus2 jerrr......senang pun senangg....lg menyihatkannn.....hahaha.....lagi satu pasal AYAM n DAGING??....tah kenapaa skang ni saya TAK suka ngan ayam n dagingg ni?....sebab ada BAUuuuu....ishkkk....bau ayammm daaa....saya takleh terima laaaa.....kalo nk mkn pun saya tgk ayam tu masakan nyer camner....ishk3....kalo dah tak makan ayam n daginggg so jgn harappp nak memasakknyer kann3....nak cuci ayamm lagi laaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....eeiiiii...hanyirr laaa...ishkk3...nape aarr?..(laaaaaaaaaa nih dah cetaa pasal ayam plak ek..?hihihi)
sup ikan rebuuss
nih saya tepekk salah satu menu diet saya, mungkin bleh bg idea kat korang yg sedang/nak berdiet....heheheh....(kadang2 hubby pun mau tumpang 2 kakiiii tauuu....hahahaha)....

8 ulasan:

ikiqzana berkata...

faizah nmpk sedap.. teruskan dietmu ye... moga berjaya..

Dee berkata...

faizah..font tukar leh x..susah ar nk baca..dee nk rabun..hehehe..

ArELeEz berkata...

nape xsker ayam??? nape? nape3??? uhuks2..

Faizah_Haris berkata...

zana...
haaa nampak sedap kan...hehe tenkiu3

Faizah_Haris berkata...

dee...
erkkk yeke? hehehe wokeyyyy saya akan tuko....

Faizah_Haris berkata...

areleezzz..
tah laaa....tak ske tak ske....hahahaha.....bila nakpak ayam otometik set kt pala...eiii bauuu la...hahaha parahhhh!!

Mia-Ina berkata...

wah..dasyat menu...sedp ni..lain kali kongsi lg tau..letak le cara nk mask ke..huhu...tp nk resepi yg ala2 rebus, kukus ke..hehe

Faizah_Haris berkata...

ina....
wokeyyyyy.....resepi??? comminggggggg sooonnnnn...hehehe