FOLLOWERS

Guestbook

Julai 31, 2009

Kehilangan....

sob...sob...sob....sedang saya membelek album dalam pc ni....skali ternmpk gambar2 NING......uhukksssss....sedih......rindunyerr kat NING.....dah 2 minggu NING hilanggg......NING adalah kuceng sayaaaaaaaa....waaaaaaawaaaaaaaaa99x sambil guling2.....uhuksss.....saya syg sgt kat kucing ni...sebab dia manjaaaaaaaaaaaa......n suka gigit2 kakii.....kali terakhirr dia bersama saya....dia sempat tido atas bahu saya ketika saya sedang menonton TV...uhukssss3 huwaAAAAAAAAAAAAAAAAAAA....tidak3....rindunyerrrr....sape amekk TOLONG la PULANGkannn...ishkkkk3....setiap hari nak p keje dia akan turun ngan adik2 dia yg lainnn sampai ke keretaaa......bila balik dari keje dorang sume tungguu kat tanggaaa....adoiyaiiiii.....kinii?? hanya tinggal adik2 dia yg lain je....tapi dorang tak BESHHHH....uhukss33 tak cam NINGggg....walaupun saya tak bela kuceng2 ni dalam umah...setiap pg n petang dorang akan balik untuk makan&minum....uhuksss2..rinduuuuu2....
ning n tam
sleeping beauty....hehehe
miissss uuu!!! missss uu!! SO MucH.....ishkkkk3
wahaiii NINGG...pulangLah......

6 ulasan:

Dee berkata...

siannyer..g lah cari...

zh-ena berkata...

biasanya klu kucing tu dah cantik n montok jea bdn dia mesti ader org lain amik

lily lotus berkata...

sedihnya harap2 jumpa balik

¥ α Ŋ α Đ z µ £ berkata...

ala keciannya..
dulu yana pun penah bela kucing tgk2 dah lari..balik keja cari tiap2 hari..agaknya dia nak berdikari sendiri..:(

Faizah_Haris berkata...

biarkan aku merindui mu....huksss3.....

ikiqzana berkata...

sian nyer mana la tuceng faizah ni pegi agak nyer.. harap2 jmpe la balik...