FOLLOWERS

Guestbook

Julai 16, 2009

update: Day 3

Day 3 - 15 Julai 2009:
  • ...oleh kerana terlalu bz....saya lupa nak makan...owhhh???....cuma sempat minum air suam 2 liter..tu pun letak depan PC nie...aduiiii...tensii3...ingat nak wat oat utk lunch...skali air soya dlm peti ais bekuuu...huwaaaaaaaaaa...(hemmmpok pala kat dindingg 20x...!! hahaha)sib baik bw bekal epal merah sebiji...last2 saya p jenjalan cari majalah RAPI terbaru.....dan bli roti seketuii......pendek kata...B/fast & lunch saya ke lautttttttt!! wakakakakaka....
  • Dinner....sup tomyam bayam rebus
mula2 tanya hubby nak takkk kalo saya wat sup? dia kata tanak laaa okkk!! lepas dah masak...dia nak rasa....pastu dia kata SEDAPPPPPPPPPPPPP laa....ada udang.. sudahnyaa saya kene masak sekali lagi tuk hubby plak.....ishkk3...dia pun nak diet gakk...mlm2 suh wat sup2 cam nieh jek.....
"bang malam nesok sup kangkung plak tau...bayam dah bis..." "tanakkk laaa cam arnabb plakk kang"...sabo jek laa.....wait n c jek laaa saya yg jadi arnab malam nanti....ehehehehe

3 ulasan:

Neeza.Areef berkata...

hehe faizah nk jd arnab ya mlm kang...

ok la tu mkn epal merah ade gula..tade la nnti pitam ke gigil sbb x msk ape2 kan

RaFFLeSiA MeRaH berkata...

mlm lusa wat sup pucuk pucuk paku...hehehehe...boleh gitu??

Faizah_Haris berkata...

hmmm pucuk paku kalo masak lomak cili api pastu buh udang besau2..perghhh sedapppp sgt!!...erkkk....