FOLLOWERS

Guestbook

November 21, 2007

psssssssssssstttt!! meh laa nak stori...

kan tadi saya ada ceta yang saya sudah dtegur oleh sorang kakak kat opis ni...dia ckp saya KURUS!!!! PPppppsssssssssssttt!!! sat td dia call maaaa.....aaaiiyaarkkkk....dia kata sungguhhhh faizah dah kurusss....meh laa ceta lg ngan akak camne ko kuruss??? (hehehehe...oleh kerana saya ni BAIK HATI.....saya pun stori...laa...pot pet...pot pet....bla...bla....) pastu dia siap ckp...yg dia ni mmg takleh thn ngan bau makanan yg sedap2...so dia kata..."takpee nanti kalo akak nak makan..akak bayangkan Faizah ye..."ahahahaha....dah jadi sumber inspirasi la pulokkkk.....(tuu blomm pakai kebaya lg tu..or blouse yg ikut bentuk badan....heheheh..kalo pakai kangg...ntah2 pengsan plak die kan kan...) sekian.....teruskan menyokong saya yer.....muuuuaahssss!!!

4 ulasan:

mama ranggie berkata...

teruskan usahamu...jgn berhenti k!mama pn dlm usaha nih..he..he...

Faizah_Haris berkata...

mamaaa
macehhhhh..macehhhhh....go! go!

ija cunn berkata...

alamat..saya dah terbabas lah tadi..tetiba gatal tangan ni masak mi kari..2 mangkuk plak tu dibedalnya..apa hukuman yg patut dikenakan?puasa?oh..i bendera merah lagi..faizah..sok saya nak tau menu awak ye..nak ikut la menu awak hari2..

Faizah_Haris berkata...

ijaaa...
ha ha ha...!! awatt cekk oiii hehehe...hukumannyer kene g bako balik aaaa itu lemaks2...hehehe...hmmm time2 bendera merah ni..ija tak rasa lapo n nak makan je ke? kalo faizah..time2 tu asyik nak melantak jekk...hehehe...
menu ari ni? tungguuuuuuuuuuuu...hihihi