FOLLOWERS

Guestbook

November 19, 2007

Kerana MU NASI LEMAK....

pada malam jumaat itewwwwwwwwww....ku telan lagi nasi lemak yang ku buat n ayam goreng yang ku beli di pasar malam...(bukankah ayam goreng itewww untuk kucen ku????) ha ha ha!!...lagi ku telan apam balik yg hubby ku beli...errr mana diet?? oohh cutiiiiiiiiiiiiiiiii..... dannnnnnn...jeng jeng jeng!!! malam nye itewwww jugaaaaaaa....alamakkkk...nape lain macam nii??? aaaaaaaaaarghhh perutt ku kembungggg...anginnnn nihh!! rasa nak muntah sume adaaaa....huwaaaaaaaaaaaa.....tolonnnnn tolonggg!! rasa tobat makan NASI....ishkkkkkkk...nyesalll nyesalllllll nyesaaaaaaaaaaalllll....ke hulu ke hilirr....masih gak tak ok2....ku baring...ku tidur..ku dudukk....huwaaaaaaaaaaaaaaaa......akhirnyaa ku hulurkan minyak panas itewwww ke tangan hubby ku....banggg tolonggg laa uruttt...sakittt ya amattt!!!....alhamdulillah..lepas sapu minyak angin baru lega skit....dan esoknyaaaaa.....aku kene cirit-birit ke sekian kali....ahaksssss....padan muka ku..... sekian cerita kerana MU NASIK LEMAK!!!....

2 ulasan:

zarena heeney berkata...

la mcm maner leh jd mcm tu..agaknyer perut tu jd kejang kot ialah dah lama tak msk nasi tetiba kena proses nasi dlm perut tu..mana tak kejang sistem cerna dlm perut tu..harap cpt2 baik

Faizah_Haris berkata...

ena...
skang ni mcm fobia skit bila nak mkn nasi...masa kene ari tu jenuh soh hubby urut....adusss...