FOLLOWERS

Guestbook

November 16, 2007

Nasi Lemak...

assalammualaikummmmmmmm...wbt....
hummmmmmmm....
"mlm ni watkan nasi lemak yer...minta laa kat acik resepi sambal cedap tu...!" (adoiiii....malasnyerrr..bila laaa nak wat pasta tuna tuuu...ishkkk ishkkk!!)...
'okay la lalingggg...laling punya pasalll...saya wat"...
(adakah saya tergoda dgn nasi lemak itu???)
jeng jeng jeng!!......................

nasi lemakkk siapp!!!!!

adakah saya tergudaaa??? hahahah..sangat laa tergodaaa....hubby ckp cedappppp!!! hmmmmm....takleh jadi ni....bukak2 peti ais nampak...saladdd....tomatoooo....brokoli...karottt....n sosejj!! apa lagi...saya amek...saya rebusss...then saya makan cicah sos....lg cedappp!!!!...hubby pun tumpang sekaki....cehhhhhhhhhhh!!!

ni laa yg saya makan...sihat kannn

6 ulasan:

zarena heeney berkata...

smlm ena pun layan nasi lemak paru tapi beli kat pasar paya jaras sg.buloh ajer lah..

faizah tak terliuh ker pas dah msk nasi lemak tu..kalau ena pehhhh mmg tak tahan la..salad itewwww sggh menggoda iman ena..nak skit :D

shasha berkata...

errr...sedapnya..ni lapar nasi lak lepas tgk ni...

Faizah_Haris berkata...

enaa...
nyumm nyummm nyummm!! mauu nyer tak terliurr...dan akhirnya kantoi...sebab tghari td kakak bawakan nasi lomak ayam sambal....esok kene paksa hubby jogingg kat tmn bukit jalil...panjat bukit2...adehh..kasi bako lemakk...

shashaa...
makasih sudi merayap blog iza niii...

angah berkata...

aku teruja tgk nasi lemak tuh.. err.. salad... ermm.. cam best.. try ngan sos thousand island.. pehh.. mentua lalu-lalang 5-6 kali pun mmg wat2 sengaja x nampak!!

zarena heeney berkata...

ala dah terkantoi ker..cpt g joging bakar balik kalori nasi lemak yg termkn tu :D

Faizah_Haris berkata...

angahhh!!!
enaaa!!!

huhhh tobat tak makan NASI lagi dahh....agaknye perut ku ini dah jadi perut omputih agaknye...dok makan salad jek..hahahahaha!