FOLLOWERS

Guestbook

November 27, 2007

dan.....AHAD ituuuuuu.....!!

AHAD
saya awal2 dah bangunn.....TAPI hubby saya sambung tidooo daaaa....ishkk ishkkk...kenyanggg makan2 @ dinner kottt malam tadi...hehehehe...
saya pun apa lagi kemas umahhhh timeeee!!!....haaa time ni saya leh konker tv ituuu....dan saya buka chn. disney aarr...tgk kartunnnn!!! hahahaha!!!
sebenarnyaaa....we alll plan nak ikut famili hubby g kenduri kawennn....last2 x jadi....(yahuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!)...hehehehe....mula2 lepak je kat umah....pastu hubby tanya...nak g JASCO je???? saya pun apalagii...NAKKKKKKKKKKKKKKKKKK laaaa...dan...tghari itu kami ke JASCO....sebab hubby nak cari tali pinggang....(cehhhh kununnn laaa...tgk laa dia bli ape???)
ehemmmmmmmmmmmm....ngurattt ke? mintak no tipon ke?
haaaaaaaaaaa...calll sapee???????? waaaa...waaaaaaaaaaaaaa!!!
eleee..ingat pompuan jee sopinggg.....2x5 daaaa...hahahaha
nihh kartun ape ekk?? ishkkkk lupe laaa
dan kamiii soping barang2 dapur.....
dan....balik2 je hubby suh masak ni....udang lemak cili api.....cedappppp!! (hubby kata laaa) saya kan DIET!!! hehehe
terungg rebusss...untuk saya tumpang merempittt...heheheh
kate nak DIET sekali....cehhh!!!
hahaha!! saya pun soping lagiiii...gakkk....
dan...dapat vaucer nihhh!!! blan depan bleh aaa kan kan kan!!

2 ulasan:

ZH - Ena berkata...

byknyer story..cantik la bowl tu..leh letak sup @pun salad :D

Faizah_Haris berkata...

ena..
ahaaa...smlmm takde mood nak ceta...hehehe...so ari ni pulunnnnnnnnn jek...2 laa tak sabo nak guna set ituuu...hehehhe