FOLLOWERS

Guestbook

November 27, 2007

cetaa...citi...citu...SABTU...part 2

SABTU....lagiiii.....
sebab apa saya kene balik awall??
sebab hubby saya ada dinner ngan opis dia daaaaa....
saya tak joinn....malassss...hihihi tema hawaiii...so saya tak reti nak pakai pe...
hubby dah siap2 nak g dinner.... possing duluu....
dah tinggal sorang2 ni...saya lapo arrrr...lalu saya pun masak ini....hehehe..apa lagi spegeti laaa ngan salad... pastu saya kemass baju2 ni....mula2 wat sambil2 tgk tv...skali...panass laa plakk...buka tinggkapp nyamukk laa pulakkk...nak on ekon...hubby plak gi cabut suissnyerrr....last2 saya angkut itu baju...masuk bilikkk...hahaha...pasang ekon bg sejukkk....abih2 kemasss...mata pun ngantuk yaa amattt....tv kat luarr dibiarkan on jek...(takut ke? hihihihi...)....dannnnnnnnn...akhirnyaa saya pun tertidooooooo....hubby balik baru tersedarrrr....sebab saya dah pesan kalo nk blk sms dulu...(takut2 laaa org lain yg masukkk...kan ke haru...hahahaha!!!)

Tiada ulasan: