FOLLOWERS

Guestbook

November 28, 2007

MALAS MoDe...

hari ini saya malas....malas nak update daaaa....takpe aaa demi blog ku yg tercayang ni..saya update gak laa...maklum ler ramai gak peminat dok meronda-ronda kat cinii....hahahahah...
semalam hubby request masak udang sambal....
so layannnnnnnnnnnnnnnnnn.....nak tau licinnnnn piukkk nasi ku itewwww....dia kata cedapp x terkata....siapp salah kan saya sebab masak SEDAP!!! huhuhuhu bangga nyerr...
abihh dia makan sorang tauuuu!!!
ni tuk saya...hehehe SAYA KAN DIET....(tetap kene share ngan dia nih...)
hahhh tgk2!!! x lama lagi makin sihat laa baby ku ini...hehehe...
ptg ni laling saya ajak g jasco....huhhh ade ler tuuuuu dia nk bli....hmmmmmm.....
saya kata ok...leh cari baju kaler MERAH untuk famili day sabtu ni....

9 ulasan:

ija berkata...

a'kum faizah..apa kata faiza sertakan skali menu bfast, lunch n diner..kalo lapo sgt tu apa faizah buat

Faizah_Haris berkata...

hai ija...
okey okey...insyaallah....;)

Diriku Seadanya... berkata...

ceh... makan tu jerk? aku semalam makan nasi + ikan kembung goreng + telur hancur masak kicap (ini lauk baby) + singgang sotong... sedappp...

mama ranggie berkata...

sedap udang tu,nak sikit leh x?

eija berkata...

kak faizah,
nak diet jugak ler

viruspadu berkata...

alahai
ni yg teman lapo giler nih
boleh antar sikit tak lepas ni ahaks
nnt kalu ada jodoh kita jumpa u masakkan ai sambal sotong ok hehehe
suke2 jer request gitu

ZH - Ena berkata...

sama2 la hubby kita membesarkan badan msg2..kita plak nak mengecilkan badan msg2 hahahaha

Faizah_Haris berkata...

diriku....
erkkk....sotong singgangg...? xpernh wat lagi....hehehe

mama...
meh laaa dtg umahhh hehehe...takdan sampai dah licinnn mama oiii....hubby tuuu antu udg...hahaha

eija...
jommmmmm diettttt!!

mahhhhh
hehehe...amboi2...boleh ajerr...request laaa ape2 aje..kecualii nasi beriani/minyak dn yg sewaktunye dgnnyer...eheheh yg tu lom abih nuntut ilmu lg...baru nuntut ilmu samballl cedapp from my lovely sis...ahaksss...!!

Faizah_Haris berkata...

ena...
hubby faizah dok belek2 diri kat cermin dahh...dia ckp...lepas ni tak nak makan malam dah....wakakakaka...'ayg x yah masak lg' huhuhuhuhu....bes bess...baru nak belajar wat nasi minyak/beriani nih...ahaksss