FOLLOWERS

Guestbook

November 05, 2009

tak pakai baju?

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa??? tak pakai baju????....hahahaha....ari ni saya tak pakai baju BATIK laaa...(tu pun nak ceta ke???....FeDULikkk....:P) ......bukan takde ceta nak ceta...tapi ari ni mood saya mengemasss opis.....dah cm storr jek dahhh.....hehehe...(eiii tak sabo nk pindah bgnn baru....ishkkk3) .....nanti kang kalo ceta pasal DEstinaSi 99 HTN tu kanggg korang jemu plak ek.....ehehehe.....saya lagikk jemuuuuu ko!!.....aahakss.....
kuning diraja.....dari jauh org dah nampak saya tauuuu....
ari ni malas pakai baju batik......NAPE? sebab pm tanak bg bOnuS???....hehehe....jgn sebut2 pasal tu...sensitifffff k!!....takpe laaa syukur apa yg adO..... (huhh pujuk diri sendri)......malas pakai sebab....hmmmmm....malasss malasss malasss....aarghhhh tudung yeiilekssss...tak gosokk....huh....hihihi... saya p gsk kaler lainnn maaa......

6 ulasan:

FIESYAH berkata...

kuning diraja tu kak

neezareef berkata...

hrnie aku pn x pkai batik..mls nk iron..tgk arr next week klo rajin..

pst..aku x reti pkai brooch mcm ko tu..aku ade 1..tp asek tesangkut je rantai tu ngn tgn aku..maklumlah tgn mcm sotong kan. :D

Faizah_Haris berkata...

fiesyah...hahaha....ampon tuanku

Faizah_Haris berkata...

zaaa....
gelak sensorang aku bc tgn cam soton tu....aiyaarkkk.....apa kt ko bg kat aku...:P

pssttt ikan tgn tu wat tocangggg..:P

ikiqzana berkata...

sekali skali kena gak mogok x nk pakaikan..

Faizah_Haris berkata...

zana...
macam paham jek nih....:P ahaksss