FOLLOWERS

Guestbook

November 10, 2009

kerinduan memasak....

saya rinduuu nak masak2 sakannnnn cam dulu2.....whY whYYY???.....ishkkk3....ye laaa dah lama tak masak2 nie....balek2 dok masak simple2 jek.....(ok aperr janji masakkk kan kan...)....balek2 masakk sardin...masak telo sambal...sambal ikan bilis......!!! uhhhh uhhh.....tak mencabarr btolll laaa kan.....bukan tak mo masakkkkkkk...bukan3.....tapi.....kalo saya masak sape nak makannn???? hahahaha....saya kan diET...:P ......hubby punggggg DIETTTT....huhhh......tu sebab takleh nak masak beriyaa-iyaaaa......tapi saya rinduuu okayyy....
mlm tadi masak ni tuk hubby.....saya makan yg tUUUU!! tumbuh-tumbuhan semata...hakkks3.
masak kicap sardin+cili api....kasi berasap sket.....
ok ok sambung balekkk ceta masak2....hubby pun dah sibuk nak dieT....ishkk3....tiap2 ari balek umahhh...kata malam nak mkn yg simple2 jek......sosej/dimsum rebus makan ngan salad jek.....verangann je laa saya nak masak yg best2.....huhuhu....sabtu ahad pun cam tu gaks....haha bagus kan dapat laki cam ni kan.....ekekekekekek!!....

Tiada ulasan: