FOLLOWERS

Guestbook

November 30, 2009

Aidiladha...2009@Kuantan pt 2

Lepas habis majlis merisik...we ols bertolak balik ke kg sg besar semula.... sebelum tu singgah jap kat teluk cempedakk.... cuci mata... dari teluk cempedak jam 1 ptg....dan sampai ke kg jam 8mlm..... huhhhh..... jauhnyerrr..... sampai kl jemmm plak...tekanannnnn3... kat sana we ols dok kat homestay kawasan perumahan (teres 3 bilik)... ok gak beso umahnyerr.... dari situ kat teluk cempedak tak le jauh punn....... nape laa saya leh lupa nak amek gambo homestay tu.... huhuuu.... itulah kisah raya aidiladha saya tahun ni.... penat tak bis lg niie...penah travell dalm keteee...huhhh... jem sana sini... ngalahkan raya puasa je.... lupa lak nak ceta padal 99HTN tu... so far alhamdullilah...hari ni hari ke 30 dahhh.... dan saya pun dah start puasa....mau DETOX badann niii wooo..... maklum laa rayaa sume saya telan sikit...KECUALI nasi tu je laaa.... tapi saya termakan cebisan nasi impit....huwaaaaaaaaaa.... tak byk pun...nasi yg melekat kat sudu....puncanya sebab amekkan tu hubby... pastu sambil2 borak.. saya pun TERRRR.... huhh sib baik sikitt.... inilah pengakuan saya yer....amponnnnnn!!!...hehehehe

4 ulasan:

isya berkata...

syoknya g bercuti ramai2..

FIESYAH berkata...

raye sakan ar org tu...

nampak kurus ar kak!

lily lotus berkata...

hahaha..takpe tak sengaja terasa nasi himpit tu

neezareef berkata...

cebisan je kan..dimaafkan la kot..hehe..tp ko dah byk susut npknye