FOLLOWERS

Guestbook

November 20, 2009

Jangan Tegur...lagi

sape tgk ceta ni malam tadi???..... saya tgk ngan hubby...... perghhhhh serammmmm lerrrrr..... huhhh.... saya tgkkkk tapi tutup mataaa bole????.... hehehehe tak berani woooo...ishkkk3... hubby pun penakottt..... dia ckp nanti mlm2 kalo nak bgn pi toilettt g sesama ye???? wakakakakaka... saya ckp bole3... 'pastuu ayg pakai telekunggg n dok depan pintuuu yekk???.....' haahh wat laaa kang tak pasalll kene penumbokkk!! wakakakakakak perjalanan hidup Natasya, yang dibelenggu kejadian-kejadian mistik sehingga mengancam kehidupan beliau bersama orang tersayang menerusi slot Seram berjudul 'Jangan Tegur... lagi'.

Ia akan bersiaran mulai 19 November 2009, setiap hari Khamis, jam 9.30 malam, di TV3.

Segalanya bermula setelah Natasya terlibat dengan kemalangan jalan raya lalu terbaring koma dan dalam keadaan tidak berdaya itu, dia telah dihantui perkara-perkara misteri dan aneh.

Natasya, digambarkan sebagai seorang yang hidup serba moden dan urban bersama suami dan tidak mempercayai benda–benda yang tahyul, bakal membawa penonton setia TV3 menyelami misteri kehidupannya.

Drama 13 episod ini dibintangi oleh Rabecca Nur Islam (Natasya), Eizlan Yusuf (Kamal), Puteri Mardiana (Baizura), Aida Aris (Dr Maria), Norliana Samsudin (Tina) dan Danny X Factor (Halim).

8 ulasan:

Mimy Hamid berkata...

sebab seram kita pn buat entry ni gak...hahaha nampak nya seram menjadi la tu

Faizah_Haris berkata...

hahaah yeke?..... harap2 jgn mula2 jek yg seram ek...pastu mula mengarut bagai

Farra Dhelina berkata...

yehh mmg seramm ~ saya smpai tak tgok hokey hihi sbb tgok iklan dah menyeram kan.. so mmg tak berani nk tgok ~ lagi2 part yang mayat berbungkus yg terkluar kepala dia tuhh adehhh serammm!!

neezareef berkata...

aku mmg x kan tgk arr faizah..nnti nk kencing pn teringat2..huhu

ikiqzana berkata...

takut la negok citer antu.. nnti mlm x leh tido..hehehe.

isya berkata...

takut, lain kali taknak tgk!
seram la, dah la hubby pkl 2-3 pg br balik..

Mia-Ina berkata...

mmg best cite ni...seram

misz Lina berkata...

mmg mlayan cite antu tiam mlm jumaat...

pastu mimpi ngeri *_*

terbayang2...

sdirik cari pasal kan tu...


*wink*