FOLLOWERS

Guestbook

November 30, 2009

Aidiladha...2009@Kuantan

Salam Aidiladha semuaaa... Raya korban tahun ni saya balik kg hubby kat sungai besar.... blk dari kl malam raya....amek ko jemmm gile babassss.... biasa perjalan an cuma 2 jam jek.... skalii amek ko 4 jammm.....uishkkkk.... sakit vontot dennn wooOOO.... nak tido dlm kete takblehhh.... tak selesaaa nak2 plak jln jemm tuu.... takde feel laaa... sampai kg kul 11 mlm..... tak dapek nak tgk ceta jgn tegur lagi....huwaaaaa.... sampai2 kg terus kebOMMMmmm zzzzzzzZZZ...penatt okayyy..... dorang siap2 nak masak rendangg...... uishkkkk saya jadik hantuuuu.... ahaksss... tak dapek doo nk nolonggg ...... bgn pagiii kul 6.30 gitewww..... basuh muka terus solatt..... igt nak sambung tidooOOO zzzzzzzzzzzz.... ehh rayee laaa wehh..... ekekekek tak jadik..... Hubby masuk bilikkk bgtauuu kene pegi KUANTAN, pahang lepas solat raya ni.... erkkkkk??? whattt???.... yer semuaa akan ke sana.... (ini adalah atas sebab2 yg tak dapat dielakkan..... dan sambil2 tu leh nyelam minum air hehehe) .... waaaa den tak bawa baju cunn3 lerr nak jalan jauh2 ni..... t-shirt yooo.... baju kurung ada laa sepasangg kunun2 nk pk pagi raya.... tu pun main rembat jek dlm almarii.... maklum laaaa baju yg ado sumee dah jadik saiz XXL.... ekekekek.... korang tgk laaa camne kalo saya pakai nanti....hehehehehe....ok balek pada ceta p kuantan.... lepas siap2 solat raya we olss pun berangkat ke KUANTAN dengan 6 ketoo....fuiyooooHH rombongan acik kiah gaya nyer ni...hehehe... ni rombongan merisikkk adik kepada adik ipo lerrr.... disebbkan ayh mertua adk ipo kene masuk wad mlm raya tu (sakit) so takde wakil nak p merisik... jadikknyer...abah mertua den laa yg mewakilkan nyer...... so satu famili kiteorg sume hangkutt ke sana.... Hoooreyyyyy!!!..... bertolak dari sg besar, jam 11 pagi.... dan sampai d kuantan kul 6 petang....( huwaaaaaaaaaaaa...... skt lg vontot dennn...) so raya pertama adalah di dalam kete.... sori laa tak amek gambo.... hahaha baju tak cunngg!.... esoknyer baru we ols g umah blah pompuan..... terasa cam suasana hari raya plakk...
aca merisik bermula
we olss g ke rumah blah pompuan dlm kul 9 pg.... hehehe...kiteorg dijemput tuk b/fast n lunch kat sana sekali....(wOOOoooOWWW...!! bes woooo.....layanan famili dorangg 1st classs tauu.... n veri da sportinggg motinggg...) kwsn umah pon cantekkkkk.....
wat cam umah sendrikk...posing2 sana sini.....

2 ulasan:

Mia-Ina berkata...

wah..kak faez,manis gitu dgn suami ..part gmbr terakhir ni

Faizah_Haris berkata...

miaaa...
ahakssss.....yeke?? heheheh cam kat kedai gambo la plakkk