FOLLOWERS

Guestbook

Februari 16, 2009

saKitnyeR!!! adoiiYaiii

adoiyaiiii sakitnyerrrr....... saya kene ulserrr dlm mulut laaaaa...huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........giler2 punye sakit ok!!....uhuksss3..!! buh myk gamat pun tak jalannnnn daaaaaa....semakan hari semakin bengkak bibir guwee!!.....atas bawah bibir ku bengkak......bibir bawah lakk keringgg.....bila dah keringggg...mula laaa terluka...huwaaaaaaaaaaaaaaaaa...sakitt...pedihhh..uhuksss...nak minum pun susah...apa lagi nak makan.....patutnye saya g amek ubat sapu kat klinik tempat keje saya tu....TAPI ...lupooooooooo...igt leh baik sendiri.....
makin lama makin beso tauuu...uhukss3
C!!...bengkak dahhh ...jadi bibir anita sarawakkk dahh
dah tuuu nak makan punye laaa susahhh.....takleh mkn bykkk laa jawabnyerrr....makan jek siap tisuu dulu....bkn pe nak kene lap air mata hokayyy,.....keh keh keh!! malam tadi ajak hubby g bli BENJO!!!....dah lama tak mkn benjo...last mkn masa zaman sekolah rendah dulu2....giler punye lama kan kan kan.....sampai dah lupo camne laa rupe benjo nie....(hahahahaha....malu3)......masa dok tgk mamat tu masak benjo....saya dok bayangkan camne nak makan nanti ni....ishkk3!! aduiiiii....
sudahnyerr saya cubit kecik2 dulu baru makan....
haaa tgkkkk dah nk hancurrr saya keje kan...takpe janji dpt makan.....
TU PASAL LA SAYA MAKAN TAK puas...hihihihi

Tiada ulasan: