FOLLOWERS

Guestbook

Februari 06, 2009

keje bykk lohhh!! wiken ni??

ntah bila laa keje2 saya ni akan abes??...rasa takkan abes kot...bila siap satuuu....2 lagik yg dtg....hhuurrmmmmmm.....dugaan...dugaann...waaaaa ....kalo amek coti dok umah? eiihhh tak bleyy sebab kepala otak dok igt koje nie.....ntah bila kala nak wat failing?? kertas dah menimbunnnn nie....uhukssss3..... peruntukan tahun 2009 dahhh dapattt...huwaaaaaaaaaaaaaaa kene wat akaunn lagikk...tidakkkkkkk tidakkkkkk!!!....hadoiii....jgn laa stresss.....pls..pls....tolong jgn stresss.....bukan senang nak set minda ni......huksss2....
ok takk? saya cuba menahan stress
napaaaa muka saya bercahaya aaaa??? tak guna flash ponggg!!...ihskkk...adekahh? hmmmmm
ok laa lupakan soal keje....mgg nih coti 3 ari kan.....teka saya ke mana? huhuhu....gilor iap2 mgg g berjalan ek?....takde laa...mgg ni saya dudok umah yo!! dah fenatt merayappp.....so mgg ni nk dok umah...kemas umah...pastu g joginggg.....lindu lakk kat taman bukit jalil tu...lindu kat beruk2...monyet2..bab...tuttt!! kat situ pun ado...ehemmmm khinzirr (sopan sket kan...) heheheh........banggg esokk g joginggg yekk!!

5 ulasan:

atty's berkata...

rajin faizah joging..teruskan usaha..

RaFFLeSiA MeRaH berkata...

aá...bawak2 la berjoging pulak kan, bagi peluang akak pulak merayap....hehehe...akak pun x kemaner gak kot cuti 3 hari ni...kalau jenjalan pun area kl ajo lerrr....fenattt nak jln2 jauh ni....kaki x berape nak sihat....

Faizah_Haris berkata...

heheheh....jom jogginggg....

kak...fokett dah kempihh neh....kene dok umah plak...huhuhu

ZH - Ena berkata...

mmg selalu faizah berjogging kan..cha yok cha yok

sweethOneY berkata...

slmt berujung mgu kak!