FOLLOWERS

Guestbook

Februari 16, 2009

penawar ulser....

'Prof...saya sakit mulut lah...' 'yeke? tgk.....' hmmm u demam tak? 'takde prof....cuma mulut rasa panass jer..' 'ooo yee....kalo demam saya bg kamu MC,...takpe pegi masuk klinik mintak ubat kat nurse ye" 'Thankss...prof..!!' (huhhh kalo ckp demam tadi musti dapat MC kan kan kan....ahaksss....) pagi2 saya dah carik member kat klinik nak mintak ubat ulser nih...tak tahan beb...pedih sgt!!!...nak cakap pun susahh...uhuksss3!!......
Dexaltin oral paste
haaaahhh amek ko member siap bagi 2 tiub lagiiii ubattt neh......hehehehe.......lepas dapat ubat ni..saya terus sapu.....alhamdullilahhh dah legaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......dah kurang pedih2....cakap pun dah tak pedih.....cuma bibir kering lagik.....

6 ulasan:

MaDihays{Ida} berkata...

faizah,
my fren bg tau,
len kali kalo kne ulse sapu serbuk kulit kayu manis,
saya dah try haritu,
mase sapu memang pedih giler,
tapi sekejap je dah baik..
senang kan? guna kitchen remedy je.

ZH - Ena berkata...

ena pun tgh kena..nak gosok gigi punya lah seksa..pedih gila bila kena berus gigi..

nak cpt baik letak garam kat ulser tu n kumuh mulut ngan air garam..

Faizah_Haris berkata...

ida...
ohh ye ke? uhukssss musti pedih giler kan kan....

ena..
garam ek??? waaaaaaaaaa....takutsss nyerrr

Dee berkata...

ada org sapu garam..mmg pedih tp cepat baik..tp sy lg suka boh oral aid..tidak pedih n baik gak..

ArELeEz berkata...

ulser mmg seksa.. hu3..
hmm.. btw, leez dah update! so, no cubit2 la, ek! hiks..

RaFFLeSiA MeRaH berkata...

kesiannyerr......moga2 cepat baik pas dah dpt ubat tuuu....