FOLLOWERS

Guestbook

Februari 23, 2009

jomm geledahh almari baju....

sejak tgk rancangan BUSANA kat tv9 setiap ari ahad tu....dalam segmen geledah....tetiba saya ada idea...saya pun nak gak geledah almari baju saya tu.......dalam tu macam2 ado....tapi dilema nyer......saya asyik pakai baju yg samo yooo!!!...ishkk3!!....byk baju2 yg masih saya tak pakai lagik...hehehe....simpan wat pekasam kot???....wokeyyy jommm kite geledahhh!!
sebelum geledah.... sila bukak ekon!...kang ada yg masak kepanasan dlm bilik...n kunci pintu hahahahah!!!nanti hubby intai... adoiiii penatt ni laa hasilnyer.....dah pilih2 mana yg perlu di asingkan..mana yg perlu dipakai.... jeng3....hasil geledah.....jumpa beg ni....sayangg tak pakai neh......
lama gak laaa dok geledah lemari tu......siap try test lagikk...pastu tunjuk kat hubby...lulus ke tak? leh p g opis ke tak pk cam ni???...hehehe....ye laa asyik pk baju kurung jek manjang...sesekali tuko imeh pun hokay kan.....memang btoll laaa takyah nak bli yg baru...apa yg ada kite cuma ubah/tambah tokok sikit2.....hasilnyerr?? WOWWWWWWWWWWW!!....
hasil geledahhhh?? tungguuuuuuuuuuuuuuuuuu.......

4 ulasan:

ArELeEz berkata...

cepat la.. nak tgk hasil p'geledahan.. hu3..

DYLA berkata...

byk nyer baju faizah!!!!

lawa2 lak tu..

Faizah_Haris berkata...

lezzz
sabo3!!

dyla...
tu lom tunjuk baju2 masa zaman gumoks dulu...hihihii...kalo saya pakai...musti dorang bising2..nape pk lg baju beso gabak tu...ishkkk!!

viruspadu berkata...

cantik je almari

kemas tersusun jer