FOLLOWERS

Guestbook

Februari 10, 2009

Akhirnya impian mu tercapai....

semalam hubby ajak kuar.....jalan2 cuci mata katenyerrr......ke mana??? PUDU PLAZA.......perghhhh apo ado sana aaaa???....dia kata macam2 ado.....memang saya tak pernah pun jejak kaki ke sinunnn......setahu saya PUDURAYA ade laaa...hahahahaha!!!....tak pon PENJARA PUDU tuuu.....haaaa tu penah laaa laluuu....tapi pudu plaza???...hubby ckp siannnyer...jom la kite p.....haaaaa ape lagikk....siap2 laaa...tehn terus p sana...saya dok bayangkan jln musti sesak giler.....setau saya pudu ni kawasan cina yang penuh sesakkkk!!!... tapi alhamdullilah masa kiteorg ke sana....takde laa sesak sgt....tapi sesakk laa jugakkk takdo parking wooo.....apa dorang wat kat sini aaa?? herannn jap!!...ada makcik2..pakcik2....ape dorang bli??? ishkkkk3.....2..3 kali pusing2 carik parking...last2 parking tepi jalan yo.....mintak2 takde laa yg menyaman okehh!!!....setall di situuu...jom jln2.... wooo kat sinii laaa kalo nak bli barang2 lektrik murah2 ekkk......barang2 alat ganti pun bykkkk....walaupun kedai buruk2 yo.....aaaaa tau la denn nape hubby beriya ajak binik dia mai sinik....hahahahahah!!! meh tgkkkkk!!!
taraaaaaaaaa.....haaaa ni lerr hajattt di hati die ek.....
dekat 1 jam gak laaa dok pusing2 dalam plaza neh......nak bli tak..nak bli tak???...hahahaha....berpeluh2 gak laa hubby wat kire2 nak bli ke tak......cian3....last2 saya ckp aaaa....alang2 dah sampai sini....dgn rege yg serendah ituu....bli jek laaaaa....huhuhu...
tu diaaaaaaaaaaaaa........ sampai2 umah terus test mainn ko!!!....saya tanya ...abg dah kenyang ke?....hehehe...bini mu dah lapor giler nehhh.....dah kul 4.00ptg tak makan2 lagii...adoiyaiii

4 ulasan:

ZH - Ena berkata...

tersenyum lebar hubby faizah pas dh dpt gitar..smp mkn pun dh lupa..kenyang bila dh dpt gitar erk

pearls.. berkata...

bila ko nak wat band? kalau dah ada album.. bagi free kat aku okeh? heheheh....

Faizah_Haris berkata...

haaaa laki ku tgh meroyan men gitarr okayy...hahahahaha.....nanti leh laa aku cipta laguu neh...kua kua kua kua....poyoss jek

ArELeEz berkata...

wah3.. nak ikut jejak langkah hillary ng ke? xpon man kidal.. he3..