FOLLOWERS

Guestbook

Februari 17, 2009

camne nak makan nie?

alhamdullilah ulser dlm mulut saya ni makin berkurangan......bengkak pun kurang dah.....cuma bibir kering...mungkin dok dalam ekon ni....tapi bila balik umah ok jek...... takkan nak off ekon ni kot ek? heheheh kang ada yg bukak baju kepanasan....hahahah!! semalam....saya cuma makan biskut jer ngan air kosong.....air suam takleh...sebab pedih kene ulser tu,.....uhuuuuuuuuu.....eishkkk...gamaknyer kelaparannn laaaa kan....balik umahhh...terus masak2...sebab saya kelaparannn....hubby suh masak spegeti.....dlm tahun ni...ni laa kali pertama masak spegeti....!!!....bukan pe dah jemu laaa kalo selalu sgt mkn spegeti nie..... ni tuk saya....sikit yo!!!...perut rasa lapar sgt.....nampak sedap je spegeti ni taww...hahahaha...jgn jelesss.....TAPI kan...cm ne ekk saya nak makan???
nak kurangkan rasa pedas tu saya buhla kicap....pastu sediakan air sejuk 1 botol....sekali suap spegeti...sekali minum air sejuk....pedihhhhhhhhhhhh ko!!!...hadoiyaiiii...sedih3!!!.....sebab tu minum ngan ais.....sudahnyeee perut saya kenyang air.....hubby dah bis kejekan 2 pinggan...saya nyer 1 mangkuk kecik ni punn tak bis2 lagikk.....punye la slowww......sakit woooo!!!....ni laa ulser paling beso yg penanh saya kene...ishkkk3!!

8 ulasan:

atty's berkata...

faizah..len kali bagi ar skit kt kty..spaggeti tuh..huhuhu

Faizah_Haris berkata...

kak ty...
huhuhuuu...mareyy mareyy

miszrLina berkata...

isk..ciannye dia....

pedih tu kena sos speggeti...huhu..
mkn la buah limau... mmg pedih.. tp insya'allah baik...

*salam ziarah*

Mama Mya berkata...

adoii lapor nengok spagetti.. hope cepat sembuh..

Faizah_Haris berkata...

lina...
mkn limau ekk??? okehh blk kang nak watt...thanksss

mama mya...
lama tak nampak....linduu

ArELeEz berkata...

xpe2.. pelan2 makan.. biar lambat, asal slamat! hiks..

lily lotus berkata...

lahai siannya..semoga cpt baik yer

*SiRibenMerah berkata...

get well soon sis.. hugsss n kisses....