FOLLOWERS

Guestbook

Februari 19, 2009

'Gemuk itu COmeL'...:ALLY

  • Kenapa kita takut untuk jadi gemuk?
  • Adakah kerana gemuk membawa tanggapan yang kita mudah mendapat penyakit?
  • Kalau benar kenapa orang gemuk dipanggil ’sihat’?
  • Adakah kerana gemuk juga membuatkan penampilan kita kurang menarik?
  • Kalau benar kenapa orang gemuk digelar ’comel’ dan sering mendapat perhatian?
malam tadi sape tgk ceta ni? TV3 kul 11.00 mlm....disebabkan topik tu cam kene jek dgn saya...hihihihi...(memang kene)...so saya bersenkang mato laaa tungguuu sampai kul 12.00 mlm ko....malam tadi artis jemputannye ialah DINA dan chef ZAM.....besss tauu..kelakar pun ado...memang terhibur....DINA tu memang sporting lahh...chef ZAM ni kurus sebab dia wat gastrik 'by-pass' ler....dia klip perut dia...jadikan kecik utk saluran masuk makanan tu....dan apabila saluran tu dah kecik..so makanan yg dia makan tu terus dibuang (gedebussssss!!! gitu hahaha) dulu dia berat 136kg..skang 80++kg......

Hakikat atau Mitos:

  • 1. Makan Banyak?
  • 2. Malas dan Lembab?
  • 3. Selekeh?
  • 4. suara sedap!!...(botl3....hihihihi) (bagi saya 1-3 tu adalah MIITOS jek.......)

nak tauuuu g lerr tgk kat website tv3.....seronokkk tauu

5 ulasan:

ZH - Ena berkata...

ala rugi tak tgk..ena leka tgk CSI la

Faizah_Haris berkata...

ena leh tgk kat website tv3

miszrLina berkata...

ala...udah ketiduran akibat penangan ubat.... huhu...
chef zam tu mmg dah slim kan... phewww.... saye pon nak kurus gak! huhu

Dee berkata...

kurusnya chef zam..

ArELeEz berkata...

u've been awarded.. ;)