FOLLOWERS

Guestbook

Februari 24, 2009

nasi ayam

adoiiiyaii......minggu bz giler2!!!....ishkkk3!!.....minggu exam dah bermulaaaa...semua serba serbi saya siapp kan...uhuks3!!...rindu kat Dr. Adinar ....Dr. Shaline dan Dr. Zuraiza lorr......waaaaaaaaaaaaa.......kalo thn2 lepas kita wat sesama kan kan...TAPI thn ni saya tinggal sorang2 jek....huwaaaaaa.......(dorang cuti belajar...cuti bersalin dan ada yg habis kontrak).... ntah nape ari ni rasa perut saya sgt bergeloraa HINGINN makannn.....call member tanya kat bawah ade lauk apo....member ckp ari ni tak byk lauk...huwaaaaa walaaaaaa......mkn biskut jek laa cam ni...tup2 member ajk g FoodCourts kat PPUM tuuu.....sib baik ada kad diskaun yg saya pinjam tak pulang lagikkk.....(hahaha pinjam yo kak ana...) tau2 jek laaa tanpa kad ni...rege makanan situ mahal2 nak mamposss.......kalo ada kas BESTA ni dapat laa diskaun staff 20%..... so...saya makan nehh!! nasi ayam TANPA sup????
yummm3!! pandai mamat tu cam tau2 jek saya tak makan nasi..so dia buh ciputt yo!!...janji ayam bosa2
dah blk opis baru teringatt MANO SUP eh??? cisssss terlupa daaaa...

2 ulasan:

Redbloodsnow berkata...

Ya Allahhh..nasik ayam tuhhh..slurpppp slurpppp!!! sgt nangis okeh!!!

:P

Faizah_Haris berkata...

errkk! kenyang sudaaa...hihihihi