FOLLOWERS

Guestbook

Februari 24, 2009

Kebizian jugak....

saya amat2 kebiziannnnn minggu ini....sedihhh3!.......bab2 wat keje SULIT...saya wat kat bilik BOS.....baru rasa privacy kat ctu....takde org nak kaco....aman donia.......namun...di meja ku sudah penuh ngan keje2 harian......yg belum saya sentuh 1 apa pun mgg nih.....aduhaii...... dihati saya skang nih dup dap dup dap!! sebab?? apakah hasilll segala persiapan peperiksaan yg telah saya buat selama ini? jgn la ada sedikit pun kesilapan...AMIN....takott wooo...kang saya ke firee ngan prof2 kat sinik.....sgt bahaya.....

4 ulasan:

lily lotus berkata...

insyaAllah..sumenya akan ok tu ;)

viruspadu berkata...

nak buat keje2 sulit, datang kat bilik saya pun ok marrrrrrrr

meh meh meh

Redbloodsnow berkata...

Aminnnn..mintak² gak xde pape kesilapannnn..hehehe

Faizah_Haris berkata...

tenkiuuuu3 atas doa korang....muahassss chiuppp3!!!...

amboi mahh.....KESULITAN amat dikesali...ahakss