FOLLOWERS

Guestbook

Mei 27, 2008

UPDATE: Diet...hari ke 4, 5, 6,7 dan 8

hokayyy aaaaa ari ni saya updatee perjalanan saya untuk mengKURUS...ehehhe sorry laaa lupa nak update....pala otak ni dok pk pasal oditttt....oditttt dan odiittt jek...sampai terbawa dlm mimpiiiiiiiiiiiiii...adehhh...dan ini membuatkan saya tak bole tido!!! skang neh odit kendiri dah setelll...alhamdullilahhhh.... cam biasa aaa ari2 yg saya lalui untuk diet...oleh kerana lupa nak updet ari2...so saya pendekkk kan cite k!!...ari nehh dah masuk ari ke 8 tauuuu....maknenyerr dah seminggu laaa saya diet guna HL tu....jeng jeng jeng!!! wat SUSPENNNN Jekkkk!! ahaksss... nak tau kaaa??? bp kg turunn???? ishkk ishkkkk rahsieee laaaa yekk???? malu aaauwwww!!! ............... .............. ................. .......................................... ....... ;;;;;;;;;;;;;; hekkk!!! aper main titik2 nehh??? wahahahahaha!! HAri ke LAPAN....(8) saya turunnnnn lagikk 1.5kg......ini menjadikkannnn 2.5kg sudahhhh hilangggg.... silaaa la tepokkkkkkkkkkkkk tgnn..hihihihi!! nehh saya ikutttt penimbang kat umahh saya tuuu.....84kg - 2.5kg = ???? (lu kireee laaa sendrikkkkkkkkk) ehehehehhee...

2 ulasan:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

jwpnnye...:81.5 kg!
(tepok tgn kuat2!!)
gud2!
chaiyokk2!!

Faizah_Haris berkata...

muahahahahaha
pandaiiiiiinyerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
nak amekkk neh 5sennnn!!!