FOLLOWERS

Guestbook

Mei 07, 2008

temokkkkkkknyerr!!

hahahaha!! gambo time kawin tu temokkk sgt kan kan kan! huhuhuhuhu... aaarghhh!! tidakk tidakkkk..... lepas setahun kawennn... berat menjadikkk jadikkkkk wooooo hampir angka 100kg... umanggggggggggggggggggggg aiii.... nanti saya carikkk gambo ituuuuuuuuuuuuuu....ekkk tungguuuuuuuu.... skang niii musim exam dah bisss.... dah lehhh konsentrett kat MISI LANSINGGGG saya ituuuuuuuuuu tungguuuuuuuuuuuuuuu!!! (cehhh cakapp bosaaaa dah nieee...) saya tauuu aaaaa ramai yg KUTUK2 saya nihh HANGAT2 TAHIKKK ayammmm.... huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa mulutt jahattt masing2 nehhh...DONGKI laaa tuuuuuu sedeyyyy tauuuu bukan nak bg semngattttt!!! KUTUKK lagi aderrr...PODDAHHHH!! cetttt!! kah kah kah!!! tgkkk laaaaaaaaaaa nantiii....akan ku SAHUT CABARANNN mu ituuuuuuuuuu....!!

9 ulasan:

Kak Yong berkata...

Hi..salam perkenalan.
Saya rasa, awak nampak slim skit dari masa awak kenduri..Itu pandangan mata saya la..Saya juga pernah menghadapi perasaan sedih bila org dok mengata tentang diri yang GEMUK ini...sedih tau..

Faizah_Haris berkata...

haiiiii kak yonggg!!
salam perkenalan gakkk...
makasihhh sudii jengukkk blogg saya neh...

waaaa memang sedih kan kan!
tulaaa...ramai yg ckp skang ni lebih slim cikit dari masa kenduri dolu....

umiyumi berkata...

waa tahniah faizah.. mmg berbeza la gambar masa kawin dgn skrg.. apa rahsianya? ;)

Kak Yong berkata...

Hanya orang yang mcm kita saja tau betapa kecewa dan sedihnya bila orang dok mengata tentang kebesaran badan ini...Huwaaa...

ZH - Ena berkata...

takper ena bg semangat kat faizah..smoga tercapai impian faizah utk dpt berat badan yg ideal..amin

viruspadu berkata...

alah pedulik kan orang nak kutuk hape....

mari berdiet

Faizah_Haris berkata...

cayangggggg korang sumerrr!!!
eheeeeeeeeeeeeeee...

mencikkkkk dorang kutukkkk kegigihannnn saya nak berdiettt!! hangennnnnnn badannn dennn!!

ArELeEz berkata...

i'm facin' da same prob too. pas kawen trus increase in weight m'buak2. mase b'tunang 45kg, pas kawen naik 47, 48, 50 & 51. now, 52 kilos maa..
uwaaaaaa..

Faizah_Haris berkata...

areleezzzz
hehehehe....tu la pasall kan kan kan....cepat tol naikkkk
tp ok ler baru 52 jek hehehe