FOLLOWERS

Guestbook

Mei 13, 2008

Selamat MeneLAn air liuR...huhuhu

akhirnyeee hubby berjaya gak memujuk saya suh wat spegetii dia cakapppp...spegeti ayg lagikk sedappp darikkk PIZZA ngan KENNY ROGERSS tuu (muhahahahahaha banggeeeenyerrr dennn!! jgn jaki hokayy) ishkkkk saya ingat mau pencennn masak spegeti nihhh... ishkk ishkkk.... petang semalam sambil tgk BELLA.... sempat jekk saya perperanggg kat dapurrr prepare mende2 nihh.... sonanggg yoooo sekejap je dah siappp...BEREHHH siappp untuk di makannnn....!!!
upah masak spegetiii...dia bw balik pizzaaa....ishkk saya kureng ngan pizza2 nehh..nape ekk? not my tekak taste..kakakakakak! PIZZa... Spegetii daginggg.... baru pasannn ada bentukkk STAR uuu!! jengg jengg jenggg!!! cedapppp sgt2!!...takyah makan NASI...beras udah MAHAL gilorrr...hehehe...lagi pun spegeti ni bagusss kureng karbo....pastu guna minyak olive oil....merbelesssss woo!!!
TAPI kan...rege spegetii punn dah naikkk gakkk ishkkk ishkkkk camno nehh???

2 ulasan:

Eiyra Mokhtar berkata...

Apa resepi nya? bleh kongsi?

Faizah_Haris berkata...

haiii eiyraaa
resepii?? alaaa main campak2 jek...hehehe...
nanti kalo free saya tepekkan yekk....