FOLLOWERS

Guestbook

Mei 06, 2008

Peristiwaaa LUka BerDarAh...

huksss huksss!!
ahad lepasss....masa tgh2 bersiapp nak kuar...nak g jalan2 kat giant laa kununn....borink dok umahh kan....tetibaaa dgr bunyii mende jatuhhhh n jeritannn hubby!!
kuar2 bilikk....waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
sterika jatuhh atass jari kaki hubbyyy...
adoiiiiiiiiiiiiii....
saya tgk dia meraung kesakitannnn hingga kuar ayaqq mata wooo!!
saya pun ape lagii panikkkk gilossssssssss....
ntah patah ke retakkkk ke.....
huhhhhhhhhhhhhh,....ngeriiii....
dihempap sterikaa yg berattt batu tuuuuuuuuuu....
adoiiii keciannnn sgt2.....
saya pun nanes2 laa gakkk...pelok2 dia...
tak sanggup tgk dia menahan kesakitan yg amat2 sgt...ishkk ngilu2 saya dibuatnyeee!!
pastuuu terus g klinikk....terpaksa laa dia drivee gakkk...(padan muka saya!!! tu laa sape suh tak blaja2 lagikkk...)
g klinikkk dok cuci luka skettt....pastu balutt....
hubby minta x-ray kot2 manalaa tau retak ke hancuss ke kann...
tapi dokt tu leh ckp...'sikalang tak bleh wat x-ray...nanti bahya leh kene kanser...sebb baru lagi' erkkkkkkkkkk terkejutt den...IYO KOOO???
pastu dokt ckp 'nanti saya bg ubat tahan sakit...bengkak n antibiotik.....kalo 2 3 arii sakit tak ilang2..jari bertukar kalerr baru dtg balik yerr...'
hoiiiiiiiiitsss itu mcm ka??? ishkk ishkkk
pastuuu esoknyerr hubby ajak g PPUM jek....cek kat sana...wat x-ray sumer2...
alhamdullilahh takde pe pe...cuma bengkak jek....ishk ishkkk....aper laa punye dokt kat klinikk smlm....bila kiterog ceta kat dokt kat PPUM ni dia gelakkk n geleng pala.....wakakakak...ada kaa kalo amek x-rayy leh kene kanserr???
ishkkk ciannn sgt...nampak bengkak kan.....? dapat mc 2 ari.....so far ari ni dah nampak ok....amboiii tido malam tadiii dah melasakkkk pongggg...tentu tak sakittt la tuuu....huhhh legaaaaaaaaaaaaaaaa.....risau wooo kalo patah ke retakkkk 1 hall plakkkk karang..dah ler tuu semua nih SALAH SAYAA...huwaaaaaaa....tu la pengajaran...lepas gsk baju simpan balikkkkk hokayyy!!..ntah nape laa ari tu saya sgt rajinnn gosok baju saya n hubby tuk stok seminggu...ishkkk ishkkk....pastu tak reti2 nak simpan balik....ishkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
pengajarannyer...'malang takde bauuu!!'

2 ulasan:

ArELeEz berkata...

tp, murtabak ade bau kn??? kn..? kn..??
muahaha..

Faizah_Haris berkata...

areleezz
muahahahahaha!!! cubittt pp dieeeee