FOLLOWERS

Guestbook

Mei 29, 2008

lepas balik keje.....

lepas keje....balik umah... sampai umahh....onn kan tv3....ceta EZORA...hehehe pastuuu dok kat dapur....tak tgk tv punnn....janjii dapat dgr suara udahhh!! kire tgk ahh tu kann.... dah dok kat dapur....siap2 masak nasik plakkk... lepass tuuu sediakan bahan2 tuk masakkk.... yg tak bes nyer dapur tinggal satu jek yg ok...lagi satuuu apinyaaa sgt la slowwwwwwwww...ishkkk!!!...musti tersumbattt la tuu....malass laaa nanti2 laa...ntah bila laa nak repair kan??... lepas nasi dah masakk.....masakk tuk lauk plakk...(erkkk nape tak guna periukk elektrik ek masak nasik tuu??? ahhh tak payahh membazir karen jekkk...bukan byk pun nak masak nasi nyerrr...takan 2 cawan kecik tu....) ni ler rutin saya setiappp hari bekerjaaaa.....itu punnn kalo tekak hubby saya nak makan masakan saya...huhuhuuu...dia kata saya masak SEDAP!!! muahahahaha....kembang montott cam neh....huhuhuhu malam tadi saya masak nehhh....
sup sayur+tauhu...tuk yg berdiet hokayyy saya tinginn sgt2 nak makan sardinn nihh....asyik wat masak sambal sadin goreng jekkk....so saya potong cili api byk2..pastu buh bawangg merah + tomato n perah limauu...perghhhhh!!! TAPI kalo nak wat camnee saya pilih sardin cap ayam jek...brand lainn buwekkkssss ada bauu hanyirrr lorrr....hehehhe sambal tolo...hehehe tuk hubby.... menu wajibbbb...kicap cilii....hmmm saya makan salad tu cicah kicap cili sajokkk...sodapppp wehhh...hehehhe...

2 ulasan:

ArELeEz berkata...

t'ingin nk b'diet. tp, cam.. alahaiiiiiiii...........

Faizah_Haris berkata...

alahaiiiii....awakkk dah cantikkk badannyerrrr...okkk laaa tu...hehehe