FOLLOWERS

Guestbook

Mei 26, 2008

huwaaaaaaaaaaaaaaa

huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa sodehhhhhh aahh...adoiii... patutnyer ari nehhb saya COTI2 mesiaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! tapiiii...BOS suh kensellllll kan...sebab miting ISO tuuuu semua PA2 kene hadir sekaliii... ampesssss je kannn...dolu2 tak plak suh kiteorg join skaliii....... hadoiiiiiiiiiiiii..... udahh lerr tuuuu saya dah paksa hubby saya untuk amek coti skaliii seblumm tuu...kenkununnn nak g THE LOST WORLD OF TAMBUNNNNNN...tido kat ipoh 1 malam...nak sewa apartm laaa ngan famili kakak.....last2 tak jadikkkk...huksss huksss sedeyyy sedeyyy!! apo nak buekkk plan tak jadikkkk...saya n hubby pun dah ter apply cotiii ari neh....so we olsss tuko plannn nak dok umahhh pastu nak g lunch kat umah kak longggggg!! PUN tak JADIKKK gakkkk...kene dtg OPIS hokayyyy!!!!sian kat hubby kene dok umah sensorang ari nehh... ampehhh ampehhh sungguhhh...kijammm kijammmm!! plan tak menjadikkk nehhh!!! huwaaaaaaaaaaaaaaa omakkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!! jap g kul seplohhhh saya kene g mitinggg!!! ok ok laaaaaaaaa saya g miting itewwwwwwwwwwwwwwww.....lagi punnn masa odit tu ariiiiiii dept. saya takde masalahhhhh...semuaaanyaaaa HOKAYYY!!! wahhhhhhhhhhhhhh musti vanggaaaaaaa nanti nihhh.....mustii dorang pujiii2 kan kan....(sudahhhlaaaa berangan sajekkkk) pasniiiiiiiiiiiiiiiiii nantikannnnnn blogggg saya seterusnyerrr okkkkkkkkkkkkkkkk!!!! ada yg menarekkkkk tauuuuuu!!! 1. jalan2 time weekenddddd...kemana???? tungguuuuuuuuuuuuuuuuu 2. progresss diet sayaaa???? bp kg saya turunnn?????? tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu saya kene g miting duluuuuuu!!! bubbyeeeeeeeeeeeeeeeeeee muahaaasssss waaalaaaa!!

4 ulasan:

*SiRibenMerah berkata...

alahai..akak..
sabar yekk.. saya pon sama2 ngan akak neh.. kne postpone cuti2 mesia sebab demammmmm..
waaaaaaaaaaaaaaaaa..
jum ar kita nangis smbil peluk sama2.. ahaks =P
nk ngade2 bermanja gitu kann time demam2 neh =P

zh-ena berkata...

alahai tak jd lg ker cuti m'sia..cian dia.

ija berkata...

faizah cepatla update program diet tu..tk sabor nk tau result2 terbaru..faizah dh menjadi idola sy tau nak kuruskan bdn..i love ur spirit...

Faizah_Haris berkata...

eiyra...
huwaaaa waaaa plokkkk plokkk sesama meh2..wahahahaha!! meroyan haper...ehehehe...sedeyy kan kan!!

ena...
wat tu du?? huwaaaaaaaaaaaaaaaa...naness lagikkkk

ijaaaaa...
ishkk ishkkk idolaa?? alahaiii lom jadikk nyata lagikk tauu....heheheh...
satt sattt!! sabo saboo kayy...