FOLLOWERS

Guestbook

Jun 13, 2008

spotcek!!!

'akak....esok saya nak datang boleh?' alamakkkkkkkkkkkkkkkkkk....coachh dah bg msg lorrr....!!! 'huhuhu...nak wat spotcekk ekk?...ok ok...dtg jek' tuuu diaaaaaaaa...hambekkkk ko....dia dah nak mai....dup dap dup dapp hokayyy.... seperti yg dirancangkan kiteorg pun masing2 dah bg green light....kul 9 pagi saya turun kat lab bawah jumpa coach'.... egegegegegegegeee....mula2 malu2 nak jumpa....takutt sgt2...sebab nape ntah tiba2 berat naikk....uuuuuhhhhh..tensen sebab odit tu ari kot???...(hehehe asalan..)
yang baju ijau tu coach kiteorg....nih ler muka2 yg join programme neh...
dannn....ceng ceng cenggg!!!
huwaaaaaaaaaa...berat saya tak byk turunnnn.....kadar air dalam badan tak cukuppp...wahhhh saya kena bykkan lagi minum air kosong lorrr...ishkk ishkk...TAPIIII...
yang neh saya sokeee.....'ADA PERUBAHAN PADA BENTUK FIZIKAL SAYA....' huhuhuhu...ha'ah lerr saya baru jek wat perbezaaan gambo sebelum dan selepas 3 week saya amek HL neh...bentuk muka saya nampak tak tembam sgt dahh...wahhhh...dagu dahhh nampak kuruss...zzzzzzzzzzasssss...(kembang montot!! egegegegege...) gambo tu saya akan simpannn utk spotcekkk yg seterusnyeee...lagi 2 minggu coach akan datang lagiikk.....
kiteorgg pun hape lagikkk....cehhh....member cakappp dlm lg 2 minggu nehh kompommm tip toppp!! punyeee result....pehhhh!!...

9 ulasan:

pearlsweets berkata...

wei... berat ko dah turun berapa kg wei??? jeles la aku...

wei.. ko minum HL tu ok tak? ishh.. kalau la leh bayar secara installment kan ok.. aku pun leh minum HL gak, tapi kalau gedebuk sebulan kena bayar tu.. parah laa...

Faizah_Haris berkata...

yuhuuuuuuuuuuuuu
amboiiii tenggelam timbulll neh...eheheheh....rindu hokayy...

tak byk kg yg turun lorrr....ishk ishkkkk..takleh jadi neh..kene tuko strategi.....tapi dorang ckp bentuk fizikalll dah kurenggg....heheheh...aku kureng air lorr...kene tambahkan lagi...minum byk2...

Faizah_Haris berkata...

lupo lakkk

HL tu memang ok...cuma kenkadang aku ngelattt..muhahahaha..tobat dah nih...insapppp!!...hmmm...leh laa cuba sebotol ja dulu...lg pun dorang tak paksa....amek HL tu....kalo kite diet guna kaedah makanan sihat pun dah cukop bagus....kurang kan yg lomak2 tu...minum air 4 liter sehari...air suam kosong hokayy bkn air manis2...hehehe

Qaseh Bidadari berkata...

tahniah..teruskan usaha ya!

*SiRibenMerah berkata...

perghhh..
wa caya lu beb...
ape lagi..
pasneh minum air byk2..
biar muntah..
ehh, jgn.. nnt sakit teruk lak..
hehehe. minum air bg cukup2 keperluan yek..

take care sis =)

zyrin berkata...

weih, kak faizah diet ekkk.... tak aci, tak aci...

kita badan dah naik baik... haritue turun masa berduka lara... hohhh... sekarang naik balik... haruskah aku berduka lara semula? huhuhuhu...

isnin ni kuatkan semangat... turun berat badan lagi!!! kena naik tangga balik ke opis... wargghhhhh... 10 flights of stairs tuh... tapi buat 5 jer, hokayyyy...

risanur berkata...

semoga berjaya!!!

Faizah_Haris berkata...

mamaaa...
thanksss...

eiyraa...
ahaksss..tak larattt turun naik tgg cari toilettt nehh hadoii....tp bess gak byk minum air neh..

muziee..
linduuuu...bilo nak mai dentalll?? berduka laraa??? alahaiiii ciannnnyerr...jgn sedey2 lagi hokayyy.....jommm diettt!!! uikkkk jgn paksa diri naik tgg byk2 yerrr...nanti sakit lutut tuuu....tak sessuwaiii.....bahye...jom kite nari2...erobikk...or jalan kaki byk2....

Faizah_Haris berkata...

ehh lupa plak...
dear risaaa....
thanksssss..