FOLLOWERS

Guestbook

Jun 04, 2008

keje keje keje

arie nehhh saya keje sorang2 lorrr....sunyiiiii....sepi.... student2 sumee coti sem......lecturerss sume pun ada yg coti..... beshhnyerr laa COTI kan..... minggu depan ade AUDIT lagi...... dan saya akan PEnin lagI....tidakkkkkkkkkkkkkkk.... ari niii ramai yg tegurr...baju yg saya pakai CANTEKkkk.....hahahah chantekkk ke? baju nihhh member ygbagi dan jahitkan tuk sayaaaa....member KMC....dolu2 rajinnnn merayapp kat KMC nehh....layan2 sembang2 bagaii.....skang dah malehh....bukan malas ape punn....bz lorrr...tak sempatt nak melepakk ctuuuuuuu..... musti ada org cam id saya kat cituuuu.....syyhhhhhhh diam2 jek hokayyy...hehehehe...
agak2 saya merenung aper??? jeng jengg jenggg!!!
TADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!

nak makan ke tanakkk? nak makan ke tanakkk??? tanakkkk??? huhuhuhuhu!! DIET heppp!!!!

pagi2 dah murah rejekiiii.....ada PROF. bagi saya coklattt.....nyeh nyehhh!! bawa balikkk laaa bg hubbyy....skang nie diaa antu COKLATTT!!! kalo g sopingg barang dapurrr.....tiba2 jek dlm troliii ada coklattt.....sape punye keje??...hik hikkkss!!...pastu dia suka makan sikit2 jekkk tauuuu.....1 bar tuuu tahannn lerrrr semingguuuu dua....itu kalo saya tak curikkk ler...muahahahaha..DIETttt hokayy....

2 ulasan:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

u've been tagged! plz visit my blog (entry: tag!) for further info. tq..
:)

Faizah_Haris berkata...

uhuhuhuhuhu....aiyarkssss....nanti2 yer tunggu BOS tarak..ehehehe
macehhhh