FOLLOWERS

Guestbook

Jun 05, 2008

Diet...Hari ke ke 17

hahhhh dah sampai hari yang ke 17 hokayyy....kire jalan pendekkkk ahhhh terus tiba hari ke 17 dahhh....iyerrr dah masuk minggu ke 3 saya berdiett ngan HL tu....sambil dibantu oleh COACH.... membilangg hari dan waktuuu......perjalanan masih jauh lagikkkk.... kadang2 saya terbabassss...adoiii!! huwaaaaaaaaaaaaaaa...... namun segeraa saya INSAF!!....eheeeeeeeeeeee.... sesekali mengELAT...bukan satu DOSA.... tapi bawak2 lah segera INSAF...kembalik ke MISI semula.... skang nehh saya rajinn mmembaca pasal ilmu2 DIET nihh.... ari tu saya de tunjukkan buku yg saya bli....'RAHSIA Diet'..... dalam tu memang byk yg menarikk.....macam2 adaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... memang betui aaa nak DIET nihh kene DISPLIN kuatt..... end of this month COACH saya nak datang wat spot check lorrr... pagi2 tadi dia dah call tanya khabar.....saya pun cetakan yg saya mengelat skit last week....tp skang dah INSAF...hehehehe....sib baik dia spotinggg jekk.... apa yg saya rasa masa badan GEMUK ni???? terutama emosiiii saya selalu tergangguuuu!!! saya akan jadi cepat MARAH laaa...uiishkkkk....hilang mood.....saya rasa macam saya ni berattt sangattt...huduhh...ishkk ishkkkk waaaaaaaaaaaaaaaa!!! sebab tu saya tekad nak diettt....lagi pun umur kita makin meningkatt.....senang dapat penyakittt....aahhh tidakkk tanakkk.... saya target 22 Jun 2008 ni berat saya turun 5kg....(sebulan)...insyaallah... walau apa punnn...tersesatt ke...terngelat ke...kene TERUSSsss kan... wahhh semangatttt nehh...

4 ulasan:

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

bagus la coach tuh! ;)

Faizah_Haris berkata...

tu ler pasallll....bukan takat jual produkk jek..tp amek berat gakk psl pelanggan kan kan

Zu Ismail berkata...

salam.. sorryler.. masuk tak dijemput... harap-harap taklah di halau..cuma nak buat kawan jer nin... saya pun dulu ada buat azam nak diet.. tapi hampehs jer.. eloklah kalu adr coach.. he he he... kalu berkesan nanti bulehlah pinjamkan coach tuh pada saya yer... he he he... jemput2 lah datang ke 'rumah'...he he he

Faizah_Haris berkata...

salammm gakk
silaaa sileee laaa masukkk...alahaiii...jgn ler cem gitu...ehehehe...umah nih terbukak jekkk tuk semuaaa yg nak kawan...hehehe..
nak diet? nak pinjam coachh??? bulehh bulehhh...insyaallahh