FOLLOWERS

Guestbook

Jun 16, 2008

jogingggg @ Taman Bukit Jalil

yeessss yessss!! akhirnyaaa dapat gakkk hubby tunaikannn hasrat saya nak g berjoginggggg.... dahh lama tak g joging2 ni tauuu..... turun bukit naik bukit..turun tangga naik tangga...sampai lenguh2 kaki neh.....pastu layann main badminton plakkk....semangatt nak KURUS HOKAY....!!!caiiyokkk3!!!! layannn jekk gambo2 neh....sambil joging sampai berposinggg....heran ke? hehehehehe... sesapa yg suka memancinggg meh datang sinikk!!!...muakakakakakak....huhhh JANGANNN...acah je tuu...ikan2 dlm kolam kat taman ni bukan untuk di pancingg....
hahh amekkk....lencunnnnn dahh bajuu.....muehehehehe...jgn tgk lelama kang telenggg pale!!!...saje tepek senget cam neh....hihihii....sabo...sabo...
nape ekkk tak ramaiii melayu kite yg g joging2 kat taman2 cam neh....??? kebanyakkannn cina je yg ramaii.....jommm lahhhh joginggg weiii....!!

12 ulasan:

risanur berkata...

risa pun nak gi jogging tapi tak tau biler...camne nak wat diri kita ni bersemangat nak pegi yea???

Faizah_Haris berkata...

hmmmmm....
fikirkan kesihatan kite....bukan tukk jangka masa pendek jer....tuk hari2 mendatang jugak.....hehehehe....

Azura berkata...

uihkz...cekcinyer si abang...jumler pas nin kite jogging kat titiwangsa nak... jumpe saturday morning....

ArELeEz berkata...

manyaknye ikan!! isk2..

~dyla~ berkata...

faizah,
gmbr 1st sudah nmpak kurus sket

Faizah_Haris berkata...

azura...
namamuuu sebijikkk nama kakak ku....pantangg kalo jamal abdillah nyanyi lagu 'azura' kompomm senyum2 sorang2...nyampahh...hihihih...
waaahhh joging kat ttwangsa ek...penah g sekali dulu...bes gak ctu...jomm jommm!!

areleezzz..
ikan kat ctu beso2 belakaaaa...pantang dekatt ngan kolam tu..semua dok ngangaaa tauu!!!

dyla...
ye ke?? perasann gak tu....ehehehe tapi malu nak angkat bakull lor...hikkkkkss...thanksss..ni yg tambah2 semangat nak teruskan diet neh

Mommy Lily berkata...

bagusnya suami isteri bersama2 jaga kesihatan..

mami ingat nk amik herbalife juge...maybe next month. bagus ke..?

Diriku Seadanya... berkata...

wei.. chat la ngan aku.. nak tanya pasal HL nih...

Faizah_Haris berkata...

mommy....
cubaa laaa....kalo perlukan bantuann leh cari saya...bg pinjam coach saya tu...heheheh

wahaiiiii diriku seadanyaaa!!
ehehehe...apo weiii....sabo sabo...aku datanggggg nehhh! jomm ngecetttt!! hihihi

rillys berkata...

aii ;) saja tumpang lalu..
hehe..saya pun suka berekreasi
kat tmn bkt jalil tu!

anyway nice blog..

*_(

Faizah_Haris berkata...

haiii rilllys...
thankss sudi singgah kat blog neh...

dok bukit jalil ek?

manje berkata...

salam singgah...

bagus kalau g berrekreasi macam gini... sihat selalu badan awak nati... kite tak berkesempatan nak wat mcm gini... ujung minggu sentiasa penuh ngan aktivti