FOLLOWERS

Guestbook

Jun 12, 2008

Kebaya oh kebaya

saya tingin sgt2 nak pakai baju cam nehhh!!!! huksss hukkkssss..... haruskah saya membeli sepasang baju nehh? then gantunggg dlm bilikkkkk??? cehh kemarukk sungguhhh kan kan kan...(ishkkkkk memangg pun...!) ohhh tolonggg lahhhh....
chantekk kannn???
kalo ada org yg bg hadiahhh cam nehh punn lagi channntekkk..muahahahahahahahaha!! la la la la la la la

7 ulasan:

Mommy Lily berkata...

cantiknyeeee....kalau la badanku sekecil itu tentu dah aku memakainya... huhuhu

sabor je la,... beli la faizah...boleh tu, mesti cantik kalau faizah pakai

*SiRibenMerah berkata...

alahai..
akak. membeli aje lah..
watpe malu nak pakai..
iskk..
jgn ragu2 lagi..
pegi beli.. saya sokong..
hiksss =P

Faizah_Haris berkata...

mommy.....
masalahnyerrr kalo bliii takde saizzz waaaawaaaaaaaa..huwaaaaaaaa

wahai siriben merah...
cam takdok saiz....takpe aaaa tunggu kuyusssss keh keh keh...brangannn lebeyyy nih

~dyla~ berkata...

faizah,
harus jugak beli 1, supaya jadi inspirasi... biar bila nampak je kebaya tu jadi disiplin sket.

or try gi sauna once a week. mana tau leh reduce weight sket dgn cara tu..

Faizah_Haris berkata...

dyla...
ha'ah kan kan kan.....gud ideaaa tuuu....

yer laaa dah lama tak bersauna....pasni nak keje kuatt lagi sket..uhuksss

Diriku Seadanya... berkata...

wei.. aku kalu selalu tengok dalam wanitamelayu.com tu mmg terliur nak beli baju kebaya.. tapi takder la cukup kainnyer...hehehehe... berangan jerla...

Faizah_Haris berkata...

tula pasallll kan kan kan...tingin nak pakaii...tp tak cukup kain n takde saiz kite jek....nihh yg pulunn nak ngURUS..hehehe