FOLLOWERS

Guestbook

Jun 11, 2008

DIET....sgt2 MENcabarrr

nihh khas tuk diri saya sendrikkkk.....heheheh... Diet??? semua org tau diettt kan....TAPI...mudah ke? senang ke?....alaaa cakap memang laa mudah..tul tak....tapi nak LAKSANAKAN...hadoiiii....bertapa...sikserrnyerrr...ishkk DIet??? sangat2 menCABAR bagi saya....kadang rasa nak surrenderrrr jek...kadang2 rasa nak teruskan...kadang2....ahhh MALASlaaaa kan kan kan....TAPI.... DieT??? kalo tak diet...sampai bila nak begini? sampai bila?...ishkk....kadang2 rasa rendah diri jer tawwwss....not hepi...tersisihh....huhuhuhu...TAPI... DieTT...? 1001 persoalan timbul....diet tapi tak KURUS2 pong!! huwaaaaaaa.....mulut memang takde insurans...TAPI...ADA org yg berjaya kan..nape kite tak ikuttt nape kite tak BUKTIkan yang kite pun bleh gak....bila badan dah ginikkk...macam2 penyakit datang...TAPI kite sedar tak?.... dulu penah saya wat MOTTO diri: Gemuks...huduhh....Kurus Sihat dan bonus CANTIK...(maap andai yg terasa....ishkk) Bagi saya...saya akan terus dan teruskan dengan HL ni...insyaallah...selagi ada coach yang sudi membantu saya pasti teruskan...biarpun slow/lambat...asalkan SELAMAT....itu JANJI saya....doakan saya TABAH.... memang bukan mudah ok....terlalu byk cabaran dan dugaannya....bak kata Dato' Dr. Hj. Fadhillah Kamsah tu...'kalo nak kuruskan badan takat diet jer...jaga makanan...wat senaman..TAPI takde doa....tak jadik gakk...' susahh laaa.....susah nak carik baju....tak larat nak bawa badan...kaki sakit2...cepat penattt....kerja2 jadik sloww...ishkk ishkkk...TIDAKKKKKKKKKKKKK..... sesungguhnya SAYA mencemburui anda....hikss hikss hiksss....

7 ulasan:

ija berkata...

come in faizah..u can do it!!!!buat permulaan..mmg turun tak terasa kan..mmg lambat..kita dan org lain tk nampak pun perbezaannya..tp bila dh lama2 tu, org akan perasan..eh..ehh..nampak kecik skit la..

Faizah_Haris berkata...

ija...thankssss....
uhh uhhh bukan senang nak menabahkan diri neh....

DYLA berkata...

faizah,
HL tu stand for what? Herbalife ke?
u know, sy ingat nak try gak benda tu tau. kwn yg suggest coz dia pun mkn... sy nak try after confinement period ni.... mana tau berhasil..yuk la.

Faizah_Haris berkata...

dyla...
yuppp herbalife....pandaiiinyerrr hehehe....so far ok alhamdullilah....cuba laa nanti k

DYLA berkata...

kite baru nak mengusha herbalife ni..

Faizah_Haris berkata...

dyla...
ye ke...welcome 2 da club ihikssss...good luck k...

risanur berkata...

teruskan usaha anda..jgn cepat berputus asa...