FOLLOWERS

Guestbook

Disember 07, 2007

kerja saya hampir BEREHHH!!!

assalammualaikum.... ari ni....walau pun ada DEMAM lagik..... oleh kerana byk lagi keje2 yg kene setellll kannn saya GAGAHi juaaaaaaaaaaa......(syabasss!!!) pasni leh isi KPI byk2..... sebenonye saya takut2 aaa gak....tertunggu-tunggu bila DATO' nak mai amek surat murat diaaa...ada POS LAJU lak tu...kang tak pasai kene lagi..ahahaha....tiba2 dia maii...sib baik ari ni MOOD dia bagus sangattt...yesss yesss!!!...dan pasal markah yg dah due date tu dia langsung tak marah...hoooorayyyyyyy!!!... dan akhirnya.,....kerja2 saya hampir SELESAI..... pasni ada LECTURE saya nak banjerr makang2...huhuhuhu!!!....(Pssssssssssstttt sebab tu demam2 pon saya datang....muakakakakaka!!) kat mana ekkk??? kite tungguuuuuuuuuuuuuuuuu...nanti saya update gambo2 ITU....hokayyy!!

Tiada ulasan: