FOLLOWERS

Guestbook

Disember 17, 2007

Diari SayA...Minggu INI

saya masih lagi ternanti-nanti jawapan MISI saya ITUUUUUUUUUUUUUUU...adakah BERJAYA atau TIDAK??? huhhhhh......WAIT n C...hokayyy.... pg2 sampai opis saya dah APPLY CUTIIIIIIIIIII.... 21 dan 24hb nihh...ALhamdullilah BOS LEPAS kan saya BERCUTI... ohhh ituuu laaa yg ku idam-idamkan....MACEHHH BOSS....!!! Nampaknyer minggu ini saya kene la bekerja keras..menyudahkan kerja2 di opis ku ini....aaaaarghhh...ishkkk boleh..boleh...FAIZAH BOLEH!!! insyaallah.... semalam kakak ajak g FRASER HILL....alahaiii takleh g ler....sebab MISI lom berjaya lagi...selagi tu hati x tenteramm...adehhh...huhuhuhu!! yang nak tau MISI saya itu....HARAP BERSABAUUU iyerrrrrrrrrrrr.... RABU: saya akan bertolak balik ke SG BESAR....selepas kerja...insyaallah kalo tak pun KHAMIS pagi2....(jgn percayakan ayat ini...LEpas SubuH kami SAMpai....!!) JUMAAT..SABTU...AHAD....takde plan lagi...tgk keadaan MISI...(aduh MISI itu lagikkkk....huhhhhhhhhhh) JUMAAT& ISNIN ...saya dah aply cuti....cuma hubby je yg bercuti pd hari JUMAAT...ermmmm...kalo dia tau saya amek cuti isnin tu...musti dia jelesss guling2...hahaha...ape ekk saya nak wat cuti isnin nanti?

2 ulasan:

mama ranggie berkata...

selamat bercuti...

Faizah_Haris berkata...

jommmm jalan2...coti2 mesiaaa!! hihihi...(nak jalan2 ke mana daaa...banjir sana sinikk...) huwaaaakkk