FOLLOWERS

Guestbook

Disember 18, 2007

hari ke.....43

yeeeeeeeeeeeey!! tak sangkaaa...saya dah berjaya melalui hari2 beginiii....EMPAT PULOH DUA hariii tauuu....bukan 4 atau 2 ariii...tahhhniiiahhhhhhhhhhhhh laa kat saya.. sebab apa??? SEBAB...perjalanan DIET saya!! hahahah... bukan senang...bukan mudah....yang penting semangat kene KUAT....ishkk ishkkk!! waaaaaaaaaaaaa.....terharu la plakk...tak pernah saya diet sampai mcm nih....selalu nya hangat2 taik kucen...(uiiiishhhh bucukkkkkk!!) atas dorongan kenkawannnn kat forum KMC dan hubby terchenta ituuuu....maka saya berjaya melalui hari2 begini..... skang saya dah tak kisah nak makan ape....sama ada makanan tu boleh mkn ke tak....ye memang saya makan TAPI...KURANG n JARANG2!....skang ni diri saya sudah sebati dengan salad sayur-sayuran dan buah-buahan....setiap minggu saya akan pastikan ada salad...tomato...brokoli...epal merah/hijau...sentiasa ada dlm peti ais....itu adalah WAJIB!!...hingga kan hubby pun terikut2....dan menjadi fav. makanan tu..... Bab senaman plak....tahap rajin tu blom muncul2 lagikk laaa...adehh...nak2 plak musim ujan ni...cuaca sejuk jer....nak senam dah males skit...hihihi...tapi janjiii dalm seminggu tu ada masa 15-30 minit nak bg peluh kuar....lepas ni azam baru nak rajin bersenam laaaa...nak bg metabolisma kita stabil dan memudahkan berat kite turun...insyaallah Lagi satu...nak kurus ni memang bukan mudah...sebab kite kene RAJIN membaca....cari info2 pasal makanan....rugi wooooooooooo.....dari umo cam skang ni ler nak jaga makan....hahahaha!!....GOOD LUCK.....

Tiada ulasan: