FOLLOWERS

Guestbook

Disember 17, 2007

ishkKKK....sgt P E N a T

uhukkkkkkkkkkkssss!!! tolongggg tolongg....
nape laa ngan ari ni??
saya sgt la penat nyaaa....cam tau2 je saya nak coti2...aarghhh
ari ni saya rasa macam jadi penyambut tetamu jek....
ari ni jek dah macam2 org saya layannnnnnnnnnnnn....ishkkk layan???
haaa...dengan suplier dtg anto barang.....dengan student2 master wat P/O....
ishkkk cam kedai la pulak....
dengan tipon yg berdering2...adoii....
sudahnye..hanya 1 keje je yg saya bleh siap kan....!!huwaaaaaaaaaaaaaaa...OMAKKKKKKKKKKKKKK....!!
camne nihh?? nak coti lama nih!!
dari pg dok wat perancangan sumber manusia tuk staf dept....sampai laa ni tak sudah2....jawabnyer terus saya close n bukak BLOG ini...aaahh lantak laaa....otak dah jem...tak de ideaa nak wat....
SEMALAM....apabila SUAMI turun ke DAPUR...
huhuhu...goreng cucur udang....
bukan baju je kuninggg....hahaha....nasib baik tak terbalik dapur.....
memang cedap cekodok udg tuuuuu...tp..NAPE HABIS abg ngap!!! waaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Tiada ulasan: