FOLLOWERS

Guestbook

Disember 10, 2007

dan apabila spegeti bertukar menjadi???

hahhh...kan dah saya agak pun....musti tak jadi masak punye...hehehe...maklum laaa bila FIL dtg umahhh....maka dapur tak berasapp.....dari pg sampai ptg...dorang ajak makan kat luar....bessss kan makan freee!!!...bukan tak suka saya masak...tp dorang xnak susah2 kan saya masak2...ahaksssssssssssss...jgn jelesss haaa!!!
Ahad....
kul 6 pg dah bgn..sebab my FIL nak kene balik awal sebab ada kenduri kawin plak kat kg...biasa aaa musim cuti2 sekolah ni ade2 je kenduri sana..sini....
apabila dorang dah balik ke kg...ingat nak sambung tido...tapi mata ni tak mo tido plakk...so apalagii rajin saya dah maii....MASAKKKKKKKKKKK TIME!!!
meh tgk saya masak pe pg2 itu....
kunun2 nak wat nasi lemak...tp bahan takde laaa....so saya masak la nihhh....
ayam goreng berempah n salad....cedappp!! perah lemon lg....(cam biasa laa salad tu utk saya...)
sambal ikan bilis...peberett hubby....!!!
....semangat nak masak sebab nak rasmikan 'pinggan baru ituuuuuuuuu' hahahaha.....wat pe simpan2...baik pakai kan...hehehe
dan apabila kekenyangggan...'org itu' pun zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!! lagi pun cuaca sgt bagusss...tak panas...tak ujan....saya pun merajinkan diri iron baju kerje n tudung....sampai terlebih-lebih....hehehehe!!

Tiada ulasan: