FOLLOWERS

Guestbook

Disember 28, 2007

ayggg masakkk....abg nak makan....(cehhhh!!)

malam tadi saya kene merajinkan diri...hubby saya suh masak...
alaaa masak ape2 aje...hokayyy!!...ayg masakkk abg jgn komplen tauuu!!!
yg ada dalam peti hanyalaaaa sayur-sayuran n daging korban import from kg with luv ari tu....
time ni jiran2 saya semua tgh rajin memasak di dapur!! ape tak nyerrr 1 apartm leh dgr...ade yg tumbuk ciliii guna lesung batuu!!! adehhh cakit tinge den!!...ada bunyi mesin baju...rajin koranggg! hehehe
meh tgk saya masak pe???
nasi gorenggg daginggggg.....
laling kata cedapppppp!!! hehehe....c the legs aaa sape yg masak???
sebelum makan dia janjji nak basuhkan baju....(ayatt niii memang selalu di ucapp!!)
tapi...ampesssss jekkk...dah kenyanggg dia kata..esok2 je...cisss
sudahnyaa...saya yg sgt rajin masa ni....saya laaa yg wat gakk.....

Tiada ulasan: